سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1396/03/03 - 09:58
مسئول اردویی راهیان نور آذربایجان غربی خبر داد

حضور خادمین شهدا در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهر ارومیه

چراغی با بیان اینکه در شهرستان ارومیه مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد،گفت: در سایر شهرستان های استان،مراسم های ویژه ای به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه  شهداء آذر بایجان غربی در گفتگو با کوله باردر خصوص اقدامات  این  سازمان درمراسم  بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان آذربایجان غربی  اظهار داشت: مفتخریم که هرساله در 14 خرداد جمعی از اقشار مختلف استان را در قالب کاروان به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام می کنیم  اما امسال به دلیل تقارن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان  سازمان اردویی ، راهیان نور سپاه شهدا ءدر این مراسم پرشکوه حضور نخواهد یافت.

 

وی در این خصوص یادآور شد: در سالیان قبل به دلیل استقبال صورت گرفته  این اقدام توسط سازمان اردویی ، راهیان نور سپاه شهداء با  مشارکت نواحی مقاومت استان و با همکاری قرارگاه شهید فهمیده اقدام به  اعزام ارادتمندان ولایت می کرد.

 

مسئول اردویی ، راهیان نور  سپاه سید الشهدا با بیان اینکه در شهرستان ارومیه مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در سایر شهرستان های استان  مراسم های  ویژه ای  به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

 

چراغی  تصریح کرد: سازمان اردویی ،راهیان نور سپاه شهداء همگام با سایر مردم ولایت مدار استان ضمن شرکت در این مراسم  با استفاده از ظرفیت خادمین شهدا در همکاری  وبرپایی مراسم های متعدد در شهر ارومیه و بعضی از  شهرستان های  استان  شرکت خواهد نمود.

 

وی با بیان اینکه خادمین شهدا یک نیروی فعال و توانمند جبهه فرهنگی کشور است یادآور شد: در راهیان نور 95-96 بیش از 600 خادم شهدا از استان آذر بایجان غربی به یادمان های شهدا در گستره راهیان نور در غرب ، شمالغرب و جنوب کشور  اعزام شده و با  فعالیت گسترده  به  حرکت عظیم و مردمی راهیان نور را یاری نمودند.

 

مسئول اردویی ، راهیان نورسپاه شهداء آذربایجان غربی در پایان  یادآور شد  مجموع این فعالیت ها خادمین شهدا ءاقدام کوچکی است در برابرحماسه آفرینی های رزمندگان و امیدوارم  با عنایت خود خادمین شهدا و خدمتگذرا ن انقلاب را مورد توجه قرار دهند.

 

انتهای پیام/م  

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.