سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1396/05/18 - 13:10

حضور زائران گیلانی با خودروهای شخصی و کاروانی در راهیان نور شمالغرب

ستیزه گفت:اقشار مختلف استان گیلان به دوشکل خانوادگی با خودروهای شخصی و کاروانی به راهیان نور شمالغرب سفر می کنند

محمد علی ستیزه جانشین  اردویی راهیان نور و مسئول کمیته خادمین  سپاه قدس استان گیلان در گفتگو با خبرنگار کوله بار از اعزام بیش از 1500نفر به راهبان نور شمالغرب تا پابان مرداد ماه خبرداد.

 

وی  با اشاره حضور زائران راهیان نور استان گیلان در راهیان نورشمالغرب از طریق کاروان های راهیان نور و خودروهای شخصی ، خاطر نشان کرد: اسکان زائران به شکلی طراحی شده است  زائران خانوادگی که از طریق خودروهای شخصی به راهیان نور سفر می کنند می توانند در محل های اسکان سازمان اردویی راهیان نور سپاه قدس گیلان در شهر های سردشت و پیرانشهر اسکان یابند.

 

ستیزه در همین زمینه یادآور شد: توانایی این را داریم که کاروان های خانوادگی بیشتری را اسکان دهیم لذا از کلیه کسانی که مشتاق به سفر راهیان نور از طریق خانوادگی هستند دعوت می کنیم که ضمن حضور دراین مناطق در صورت لزوم به محل های مورد اسکان در شهر های سردشت و پیرانشهر مراجعه نمایند.

 

وی در ادامه به یادمان های مورد بازدید کاروا ن ها اشار کرد ودر این زمینه خاطر نشان کرد:در هر دوره 6 یادمان بوالحسن و سیران بند در استان کردستان و یادمان‌های بوالفت دوپا زا، شهید کاظمی و تمرچین در منطقه حاج عمران شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی را زیارت می کنند.

 

جانشین رئیس اردویی راهیان نور و مسئول کمیته خادمین  سپاه قدس استان گیلان  در پایان با بیان اینکه در سالروز عملیات نصر 7 در یادمان بوافت و دوپازا مراسم گرامیداشتی با حضور کاروان های راهیان نور برگزار شد،خاطر نشان کرد:در این روز کاروانی 300نفره از استان گیلان در این مراسم با شکوه شرکت داشتند.

انتهای پیام/م

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.