سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ی, 1394/11/25 - 01:14
رئیس جمهور با تقدیر از حضور مردم؛

حضور معنادار مردم در ۲۲ بهمن تجلی ایستادگی در برابر دشمنان بود

رئیس جمهور با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
به گزارش کوله بار، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در همایش بزرگ ملی ۲۲ بهمن و نمایش وحدت و همدلی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، تاکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
 
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
 
«بسم ‏الله الرحمن الرحيم
 
ملت شریف و بزرگوار ايران
 
بار دیگر حضور باشکوه و عزّت‏ آفرین شما ملت بزرگ و انقلابی در جشن سی و هشتمین بزرگداشت خیزش الهی مردم ایران زمین، پیام روشن انقلاب را در سرتاسر جهان طنین ‏انداز کرد.
 
درود خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن و ولایت‏مدار که با بصیرت و آگاهی و در میثاقی تازه، پیوند ناگسستنی خود را با اهداف و آرمان‌های بلند نظام اسلامی نشان دادید و حماسه‏ای نوین در تاريخ انقلاب اسلامی آفریدید.
 
این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است؛ انقلابی که یكی از عميق ترین تحولات اجتماعی-سیاسی تاريخ بشري را بر پایۀ معنویت و عقلانیت پي افكند.
 
در آستانة انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبير و زمان‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد دیگر با حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه، به وظایف انقلابی خویش عمل کرده، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی میهن اسلامی را رقم بزند.
 
امسال بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، با تثبیت حقوق هسته‌ای ملت ایران، رفع تحریم های ظالمانه و نخستین دستاوردهای اجرایی شدن برجام همراه بود. این پیروزی بزرگ ملی، حاصل هوشیاری فرزندان این مرز و بوم، ‌ایستادگی و حمایت ملت و هدایت های مقام معظم رهبری بود که دشمنان نظام را ناکام و افق‌های جدیدی در مسیر رشد و شکوفایی کشور گشود.
 
این استقامت، صلح‏ طلبی، آگاهی و فرهیختگی ملت، پشتوانة محکمی برای دولت تدبیر و امید در دفاع از اقتدار و عزّت ملی و خدمتگزاری هرچه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب است.
 
اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در این همایش بزرگ ملی، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسألت می دارم.
 
حسن روحانی            
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران»
 
انتهای پیام/م
مهر

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.