سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1396/05/28 - 14:59

حضور ۴۴ شرکت‌کننده از استان تهران در چهلمین مسابقات قرآن

در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن ۴۴ شرکت‌کننده در رشته‌ها و بخش‌های مختلف به نمایندگی از استان تهران حضور خواهند داشت.
به گزارش کوله بار ، با نزدیک شدن به مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، تعداد نمایندگان استان تهران در این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان مشخص شده است.
بر اساس این گزارش در مجموع رشته‌ها و بخش‌ها ۴۴ شرکت‌کننده از استان تهران در مسابقات سراسری قرآن حضور خواهند داشت که از این تعداد ۲۳ نفر مربوط به بخش آقایان و ۲۱ نفر نیز در بخش بانوان است.
در بخش بانوان و در هر کدام از رشته‌های‌ قرائت تحقیق، حفظ کل قرآن و ۲۰ جزء قرآن، چهار نفر حضور خواهند داشت، همچنین در رشته‌های ترتیل دو نفر، تفسیر سه نفر، دعاخوانی یک نفر، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم یک نفر، حفظ موضوعی قرآن کریم یک نفر و حفظ احادیث نیز یک نفر و مجموعاً ۲۱ نفر حضور خواهند داشت.
همچنین در بخش آقایان نیز در رشته قرائت تحقیق شش نفر، حفظ کل قرآن کریم پنج نفر، حفظ ۲۰ جزء چهار نفر، حفظ ۱۰ جزء یک نفر، ترتیل دو نفر، حفظ موضوعی قرآن یک نفر، حفظ احادیث یک نفر، تفسیر موضوعی یک نفر، اذان یک نفر و دعاخوانی نیز یک نفر در مرحله کشوری حضور خواهد داشت.
یادآور می‌شود چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای ۱۱ تا ۲۵ شهریورماه در شهر ارومیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
ایکنا

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.