سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
س, 1398/01/20 - 09:25

حضور ‌عملیاتی فرماندهان ارشد سپاه در مناطق سیل‌زده

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "خوزستان را ان‌شاءالله بهتر از قبل می‌سازیم" گفت: در حال حاضر همه فرماندهان ارشد سپاه در این منطقه یا دیگر مناطق سیل‌زده حضور ‌عملیاتی دارند.

به گزارش کوله بار،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور‌بررسی روند کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان در استان حضور دارد، اظهار داشت: یک برنامه‌ریزی دوماهه مدیریت بحران برای بازگشت به شرایط قبل از سیل داریم؛ و بعد از آن برنامه‌ریزی بلندمدتی کرده‌ایم که شرایط را به وضعیتی بهتر از قبل تبدیل کنیم.

وی افزود: خوزستان را ان‌شاءالله بهتر از قبل می‌سازیم و همه فرماندهان ارشد سپاه مشغول این حادثه هستند و هم‌اکنون که صحبت می‌کنم تمام فرماندهان ارشد نیروهای زمینی، هوافضا، دریایی، قدس و مقاومت سپاه در مناطق حضور  مداوم دارند و خودشان عملیات را فرماندهی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ‌سپاه به‌دنبال خودنمایی نیست و این وظیفه ماست که خادمی مردم را بکنیم چراکه ما به مردم غرب و جنوب غرب ایران مدیون هستیم و اگر حضور رسانه‌ای هم داریم به‌خاطر آن است که به مردم دلگرمی بدهیم که به آینده و به خوزستانی بهتر و بانشاط‌تر از قبل امیدوار باشند.

سلامی عنوان کرد: سپاه پشت مردم است و تمام تلاشش را برای حل مسئله به‌خدمت گرفته است.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.