سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ش, 1399/04/07 - 14:01

ساخت و نصب المان خلبان شهید «ذبیحی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران ز ساخت و نصب المان و تندیس خلبان شهید " پرویز ذبیحی " به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

به گزارش کوله بار، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ساخت المان خلبان شهید "پرویز ذبیحی" خبر داد و اظهار داشت: المان "فانتوم اف ۵" این شهید بزرگوار در شهرستان جویبار نصب خواهد شد.

وی افزود: مقدمات زیرساختی نصب این المان در مسیر کیاکلا به بابل آماده شده است و بزودی رونمایی خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه خلبان شهید پرویز ذبیحی از خلبانان شاخص و بنام استان و کشور است، گفت: پرواز فانتوم خلبانان شهید خلعتبری و ذبیحی مطرح است و شهید ذبیحی مظلوم واقع شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه خانواده‌های شهدا باید سخنگوی شهید باشند و به معرفی آن‌ها بپردازند، افزود: خانواده این شهید پیگیر ساخت المان بودند و با همکاری مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جویبار و مسؤولان شهرستان این امر مهم تحقق پیدا کرد.

وی از ساخت و نصب المان خلبان شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت تندیس این شهید بزرگوار و نصب آن در این مرکز یکی از برنامه‌های شاخص چهلمین سالگرد دفاع مقدس محسوب می‌شود.

شهید پرویز ذبیحی

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.