سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
چ, 1399/04/11 - 14:23
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

سپاه پاسداران از یک سامانه موشکی رونمایی می کند

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور از رونمایی از یک سامانه موشکی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا بعضی برنامه‌های این مراسم به‌شکل ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

به گزارش کوله بار، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه (یازدهم تیر) در نشست خبری اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار کرد: شعار امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ما قوی هستیم تعیین شده است.

او افزود: این شعار با دقت و مطالعه انتخاب شده، چراکه کشورمان امروز نسبت به قبل از پیروزی انقلاب و در ابتدای انقلاب بسیار پیشرفت کرده است. در حوزه‌های پزشکی و نانو نیز پیشتاز و پیشرفته کرده است، لذا مقرر شد نمایشگاهی در محل باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از این پیشرفت‌ها برگزار شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: کشورمان نسبت به دوران پیش از انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی در حوزه نظامی بسیار پیشرفت کرده است. کشوری که یک روز به آن حتی سیم خاردار نیز فروخته نمی‌شد امروز توانایی طراحی و ساخت انواع موشک‌ها و سلاح‌های نظامی را دارد که ما در این حوزه برای بسیاری از کشور‌ها الگو هستیم.

سردار کارگر دفاع مقدس را بسیار با اهمیت و مهم دانست و گفت: اگر بخواهیم اهمیت دفاع مقدس را به طور کامل بیان کنیم، باید از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده کنیم که در جایی گفته بود؛ ما که امروز در دفاع از حرم هستیم دفاع مقدس قله ماست.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور ادامه داد: ۱۸ ستاد در سطح نیرو‌های مسلح و ۲۸ ستاد در وزارتخانه‌ها و همچنین تعداد ۳۱ ستاد استانی و ۴۰۰ ستاد در سطح شهرستان‌ها تشکیل داده‌ایم، به‌طور کلی ۵۰۵ ستاد را در حوزه برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایجاد کرده‌ایم که کمیته‌های تخصصی نیز بخشی از این ستاد‌ها را تشکیل می‌دهند.

او با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امسال قرار است به طور مجموع سه هزار و ٨٨٩ برنامه برگزار شود که یک هزار و ۵٨ برنامه به شکل سراسری، ۵١٠ برنامه در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و دو هزار و ٣٢١ برنامه نیز در ستاد‌های استانی و شهرستان‌هاست.

سردار کارگر ادامه داد: نمایشگاه دستاورد‌های مقاومت در حوزه بین الملل که از ابتکارات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس بود، قرار است تا پایان سال در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شود. همچنین برگزاری یک هزار و ٣۴٧ نمایشگاه فرهنگی، غبارروبی ١٩ هزار گلزار شهدا در سطح کشور، برگزاری یک هزار و ٩۶١ یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.