سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/09/20 - 04:07
سلطانی در گفتگو با کوله بار:

حمایت از سینمای دفاع مقدس باید در دستور کار مسئولان فرهنگی کشور باشد

بازیگر سریال "قصه های مجید" گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است که با فرهنگ دفاع مقدس عجین شده است و نمی توانیم این دو را از هم جدا بدانیم.

جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه حمایت از سینمای دفاع مقدس باید در دستور کار مسئولان فرهنگی کشور باشد، گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است که با فرهنگ دفاع مقدس عجین شده است و نمی توانیم این دو را از هم جدا بدانیم و به همین دلیل می توانیم بگوییم که فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگی است که باعث شکست توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمن برای غلبه بر افکار جوانان ما شده است و به همین دلیل باید از سینمای دفاع مقدس حمایت کرد چرا که هنر می تواند بهترین بازگو کننده رشادت ها و شجاعت های شهدا در دوران دفاع مقدس باشد.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از مهمترین حوادث تاریخی در انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: باید پرسید چرا  ادبیات دفاع مقدس به عنوان هویت و شناسنامه حماسی ما در قالب فیلم ساخته نمی شود. شاید بعضی از فیلم ها فیلم نامه و ساخت ضعیفی داشته باشند که در خور و شایسته بچه های دفاع مقدس نباشد یا اینکه مانع تراشی هایی از طرف عده ای صورت می گیرد.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "سرنخ" با بیان اینکه شهدا با رشادت های خود باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شدند و آن را به نسل های امروزی هدیه داده اند تا با آرامش و امنیت کامل زندگی کنند، خاطر نشان کرد:خانواده های شهدا و جانبازان، سرمایه های این کشور هستند که باید قدردان آنها نباشیم و نگذاریم که در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند و احترام به هر خانواده شهید، احترام به فرهنگ شهادت است.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.