سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
س, 1395/11/19 - 01:56

حمله موشکی ارتش یمن به پادگان العاکفه در نجران عربستان

یک منبع نظامی از حمله موشکی ارتش یمن به پادگان العاکفه در نجران عربستان خبر داد.
به گزارش کوله بار، یک منبع نظامی به المیادین گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا پادگان العاکفه در نجران عربستان را در هم کوبیدند.
 
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان بازپس‌گیری دو موضع المواقیع و غور ساحب واقع در شرق کوه‌های یام و تپه‌های مجاور آن در بخش نِهم در شمال شرق صنعا، شمار زیادی از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.
 
حمود الحربی مسئول حزب الإصلاح در استان المحویت در درگیری‌ با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در صحرای میدی در استان حجه واقع در غرب این کشور کشته شد. 
 
همزمان با ا ین تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شهر مرزی میدی در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.
 
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سه خودروی نظامی مزدوران منصور هادی در منطقه الساق در بخش عسیلان در غرب استان شبوه در شرق این کشور را منهدم ساختند.
 
در پی حملات توپخانه‌ای مزدوران رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به منطقه الحود در بخش الصّلو در جنوب استان تعز، یک زن یمنی و دو کودک آن مجروح شدند.
 
عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.