سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
پ, 1397/12/16 - 20:17

دفتر راویان دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز افتتاح شد

مسئول انجمن راویان فتح دفاع مقدس خوزستان گفت: انجمن راویان دفاع مقدس از سال ۷۴ در خوزستان فعال بوده است

به گزارش کوله بار، مسئول انجمن راویان فتح دفاع مقدس خوزستان عصر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر راویان دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز با اشاره به اینکه انجمن راویان دفاع مقدس خوزستان ثبت شده کشوری است، اظهار کرد: دفتر راویان دفاع مقدس زیرمجموعه قرارگاه راهیان نور نیز در عین حال فعالیت دارد.
محمدامین پوررکنی با گرامیداشت یاد ۲۳ هزار شهید خوزستان و همچنین شهدای مدافعان حرم این استان افزود: مرور خاطرات هشت سال دفاع مقدس در کنار خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله فعالیت های این دفتر خواهد بود؛ مجموعه روایت گری و بیان ارزش ها که امر به معروف و نهی از منکر هست را در جامعه گسترش می دهیم.
مسئول انجمن راویان فتح دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه انجمن راویان دفاع مقدس از سال ۷۴ در خوزستان فعال بوده است، یادآور شد: این انجمن دفتر رسمی خود را در گلزار شهدا به دلیل نزدیکی با شهدا و فضای معنوی آن افتتاح کرده و همه راویان فعال در مناسبت های مختلف در کنار خود شهدا نسبت به اجرای برنامه روایت گری اقدام می کنند.
پوررکنی خبر داد: بیش از دو هزار راوی در استان خوزستان فعالیت دارند که حدود ۵۰۰ نفر آنها در شهر اهواز است.
وی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد نسبت به سختی های دفاع مقدس بی اطلاع هستند، تصریح کرد: همکاری همه جانبه افراد باید یک نهضت روایتگری را در استان خوزستان ایجاد کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.