سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1398/11/14 - 10:42
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل خبر داد

آغاز مرحله دوم اعزام دانش آموزان پسر سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور

تراقویی: دشمن تمام سعی و تلاش خود را بر این داشته است تا یاد و نام شهدا را فراموش کنیم لذا بزرگترین تهدید در قبال ما فراموشی ولی نعمت‌های انقلاب و سبک و سیره شهدا است.

به گزارش کوله بار، تراقویی اظهارکرد: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین مصادیق  توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است در 8 سال دفاع مقدس ما تنها با دشمن نمی جنگیدیم، بلکه ارزش ها و آموزه هایی را به دست آوردیم که آنقدر با اهمیت و ارزشمند هستند به طوری که از آنها به عنوان علوم و معارف دفاع مقدس یاد می کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: اردوهای راهیان نور صرفا آشنایی با تاریخ انقلاب و تاریخ جنگ نیست بلکه حضور در یک مجموعه ارزشمند و سرشار از معارف دینی و ارزشی و قرآنی و سیره شهدا است و قدر حضور در این میدان و فرصت استثنایی را بدانید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل  خاطرنشان کرد: یقینا اردو بهترین ابزار انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید در چله دوم انقلاب است و مرور تاریخ انقلاب اسلامی ایران و آنچه بر این انقلاب گذشته از مهم‌ترین دستاوردهایی است که امروز جوانان و دانش‌آموزان باید از آن مطلع باشند ،جنگ۸ساله و دفاع از آن بخش بزرگی از تاریخ تمدن اسلامی است .       

وی ادامه داد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را بر این داشته است تا یاد و نام شهدا را فراموش کنیم لذا بزرگترین تهدید در قبال ما فراموشی ولی نعمت‌های انقلاب و سبک و سیره شهدا است.

 

تراقویی تصریح کرد : اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین حرکت در جهت خنثی‌سازی توطئه دشمن است و انتقال تجارب دفاع مقدس و افتخارات نیز از دستاوردهایی است که امروز در گام دوم انقلاب می‌تواند ما را کمک کند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: باورکردن جوانان و نوجوانان در واسپاری بسیاری از مسئولیت‌های دفاع از انقلاب برای دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف است، یقینا دانش‌آموزانی که از این فرصت‌ها استفاده کنند خواهند توانست رهروان خوبی برای مقام معظم رهبری( مد ظله العالی )  و شهدا باشند.

 شایان ذکر است: دانش آموزان  پسر از  تاریخ یکم  تا بیستم بهمن ماه از شهرستانها و مناطق عشایر ،نوک آباد ، میرجاوه ونصرت آباد  به مدت 5روز از یادمان‌های شهدای فتح المبین، شلمچه، والفجر8، اروندکنار، مسجد جامع خرمشهر، علقمه، و یادمان شهدای هویزه دیدن خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.