سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1396/05/29 - 14:10

دو شهید گمنام 18 و 23 ساله مهمان ناحیه شهری مهرگان قزوین می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از تشییع و تدفین دو شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) درناحیه شهری مهرگان قزوین خبر داد. 
به گزارش کوله بار، سرهنگ مهدی طاهرخانی با بیان اینکه n, شهید گمنام دفاع مقدس در ناحیه شهری مهرگان قزوین تشییع و تدفین می‌شوند، اظهار کرد: مراسم استقبال از این شهدا فردا سی‌ام مردادماه ساعت 19 بعدازظهر در میدان ورودی این شهر با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور ناحیه شهری مهرگان انجام خواهد شد. 
 
وی با اعلام اینکه شهدا بعد از مراسم استقبال در مسجدالنبی(ص) این ناحیه شهری مستقر خواهند شد، کفت: مراسم شب وداع با حضور اقشار مختلف مردم در این مسجد انجام خواهد شد.
 
طاهرخانی افزود: مراسم تدفین این دو شهید با درخواست مردم متدین، مسئولین ناحیه شهری مهرگان شهر محمدیه در روز سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) برگزار می‌شود.  این n, شهید گمنام ۱۸ ساله و ۲۳ ساله دوران دفاع مقدس در عملیات بدر و مناطق عملیاتی جزیره مجنون در شرق دجله تفحص شده‌اند و مراسم تشییع و خاک‌سپاری آنها از ساعت 18 بعدازظهر از مسجدالنبی(ص) شهرک مهرگان به سمت بوستان 25 هکتاری بهشت برگزار خواهد شد. با توجه به جمعیت بسیار ناحیه شهری مهرگان و کمبود امکانات فرهنگی در این منطقه نیاز به اماکن مذهبی که در آن موضوعات مذهبی و اعتقادی از جمله شهادت و ایثار احساس می‌شود.
 
طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: لازمه وجود یک مرکز فرهنگی و انقلابی با تمسک به شهدا موجب شد تا این شهدا در بوستان بهشت مرکز ناحیه شهری مهرگان تدفین شود تا اهالی و مردم این شهر از حضور این شهدا بهره معنوی لازم را ببرند. 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.