سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
پ, 1396/04/01 - 11:48
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :

راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اعزام کاروان راهیان نور فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز است.
به گزارش کوله بار ،حجه الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در همایش تجلیل از دست اندرکاران پشتیبانی از کاروان های راهیان نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه راهیان نور است، افزود: جوانان و کسانی که جنگ را درک نکردند می‌توانند با حضور در اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی با فرهنگ جبهه و ایثار آشنا شوند.
وی همچنین با اشاره به نقش راویان در کاروان های راهیان نور گفت: حضور راویانی که عملیات‌ها را درک کرده و به دور از شاعبه‌ تحریف به بازگویی حقایق جنگ می‌پزدازند، موضوع ارزشمندی است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: ما در قبال شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس وظایفی داریم که باید عمل کنیم و راه‌اندازی اردوهای راهیان نور یکی از این وظایف است.
وی نشر نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا، ثبت و ضبط خاطرات فرماندهان دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده شهدا را از جمله وظایف دست اندرکاران در قبال شهدا و رزمندگان اعلام کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث تروریستی در تهران گفت: این حوادث جایگاه مدافعان حرم را بیش از پیش آشکار کرد و اینکه اگر مقاومت ایثارگران در خارج از مرزهای کشور نبود، تکفیری‌ها به طور آزادانه به کشورمان می‌آمدند و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند اگر مدافعان حرم نبودند باید در داخل کشور در مقابل هجمه‌ها ایستادگی می‌کردیم.
وی اضافه کرد: امروز دشمن در تلاش است  با نفوذ دربین جوانان با استفاده از ابزار جنگ نرم جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد لذا ما باید با پیروی از خون شهداء و راه امام ره و رهبری تلاش کنند تا تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شود.
امام جمعه تبریز در خاتمه حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش را نمایش بخش کوچکی از توان دفاعی کشور دانست و افزود: سپاهیان غیرتمند با حمله‌ی موشکی به مقر فرماندهان داعش، دل دوستان را شاد و در دل دشمنان  هراس انداختند پس دشمنانانقلاب اسلامی بدانند که کوچکترین دست درازی آنها به ایران اسلامی، با اقتدار کامل پاسخ داده خواهد شد.
انتهای پیام/
آساخبر

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.