سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
پ, 1396/04/01 - 11:50
نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو:

رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین عملیات های فرهنگی کشور است، گفت: رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند.
به گزارش کوله بار ، محمد اسماعیل سعیدی در آیین تجلیل از دست اندرکاران پشتیبانی از کاروان های راهیان نور آذربایجان شرقی اظهار کرد: بنده ۱۲ سال به عنوان خادم شهدا بودم و به این نتیجه رسیدم که رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند و معتقدم بخش عمده ای از تاثیرگذاری جریان فرهنگی راهیان نور خود شهدا هستند.
سعیدی اضافه کرد: بارها تاثیرگذاری شهدا از شروع تا پایان، در تامین امکانات تا روح و روان زائران را شاهد بودیم و باور دارم که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، چرا که تاثیرشان را در زندگی روزمره به عینه مشاهده می‌کنیم.
سعیدی خاطر نشان ساخت: ما در راهیان نور به عنوان عملیات فرهنگی بزرگ، تاثیرگذاری را تجربه کرده‌ و نتیجه‌اش را نیز مشاهده کرده‌ایم، لذا پشتیبانی و حمایت خادمان شهدا در کاروان راهیان نور در حقیقت بسط و توسعه‌ی تفکری است که کشور ما را نجات می‌دهد، چرا که نجات در تفکر شهیدان و راهیان نور است.
نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مادامی که دشمن در همان اعتقاد و روش است، امید بستن به آن نیز محکوم به شکست بوده و طریق پیروزی تنها در فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی در خاتمه افزود:  در جلسه‌ ستاد مرکزی راهیان‌نور، یک سری تصمیماتی در راستای تسهیل و کمک به برنامه‌های راهیان نور گرفته شد و امیدواریم با تحقق این موضوع، بخشی از مشکلات راهیان نور هموار شود.
انتهای پیام/
آساخبر
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.