سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
س, 1394/11/20 - 09:18
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در شهرکرد

رمز موفقیت عملیات والفجر 8 ، اصل غافلگیری دشمن و رعایت اصول حفاظتی بود

نشست وحدت نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
به گزارش کوله بار، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، با تبریک میلاد امام حسن عسگری علیه السلام و ایام الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالروز عملیات والفجر 8 را گرامیداشت.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 ، رمز موفقیت این عملیات را اصل غافلگیری دشمن و رعایت اصول حفاظتی دانست.
وی، ادامه داد: این عملیات آنقدر با پوشش حفاظتی انجام گرفت که دشمن پس از عبور رزمندگان از تمام موانع و رسیدن به هدفهای از پیش تعیین شده، متوجه عملیات شده بود.
حاجی صادقی، اضافه کرد: والفجر 8 از مهم ترین عملیات ها و افتخار آمیزترین عملیات های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، هویت سپاه را برگرفته از شعار ولایتمداری و ولایت پذیری حضرت ابوالفضل علیه السلام دانست که با تمام وجود از ولایت امام حسین علیه السلام دفاع کرد. 
حاجی صادقی گفت: این شعار یعنی در راه ولایت جان می دهیم ولی نخواهیم گذاشت به حریم ولایت و دین آسیب برسد.
این مقام مسئول به موفقیت های سپاه در انجام مأموریت های محوله اشاره کرد و اظهار داشت: افتخارات سپاه در کسب مهارت های نظامی، علمی، پژوهشی، دست یابی به علوم و فناوری روز و اجرای برنامه های فرهنگی و مبارزه با شبیخون فرهنگی باعث شده تا جایگاه این نهاد مقدس روز به روز در جامعه بیشتر و پررنگ‏تر شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، خدامحوری، بصیرت و تبعیت از ولایت را از عوامل موفقیت سپاه و نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر میزان اتصال به خدا و توسل، همچنین درک صحیح از دشمن و هماهنگی با ولایت فقیه است.
وی، مردمی بودن و مقاومت در برابر استکبار جهانی را از دیگر خصوصیات سپاه برشمرد و تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن آحاد جامعه برگرفته شده و با حضور در تمامی برنامه های ملی و مذهبی در کنار مردم حضور دارد و محبوبیت پیدا کرده است و این محبوبیت افزایش توان نظامی را باعث شده تا موجب ترس دشمنان اسلام از این نهاد مقدس باشد.
در این مراسم جمع کثیری از نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات حضور داشتند.
 
انتهای پیام/م
قدس آنلاین

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.