سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
س, 1396/06/28 - 09:37
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

روحیه ایثار و شهادت تثبیت‌کننده اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روحیه ایثار و شهادت ضامن تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی است از این‌رو برای حفظ ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری شود.
به گزارش کوله بار ، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در جلسه استانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اهداف پلید دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز به دنبال این هستند که با ایجاد تفرقه میان مسلمانان ضربات جبران‌ناپذیری را وارد کنند که راه‌اندازی و ایجاد گروهک‌های مختلفی نظیر داعش را می‌توان نمونه‌ای از این اهداف برشمرد.

وی افزود: وظیفه مهم و خطیر ما در شرایط امروزی جامعه این است که با همه توان در مسیر ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت حرکت کرده و قدردان خانواده‌های ایثارگر و شاهد باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان داشت: روحیه ایثار و شهادت ضامن تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی است از این‌رو برای حفظ ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری شود. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حرکت در مسیر اتحاد و همبستگی مهم‌ترین توصیه‌ای است که باید به تمامی امت مسلمان داشت و همه آنان نیز در این مسیر واحد حرکت کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به جایگاه شهیدان گفت: شهیدان انسان‌های متدین، متعهد و مومنی بودند که در مسیر عشق به درجه رفیع شهادت دست یافتند و فرهنگ ایثار را بوجود آورده که با این فرهنگ غنی و ارزشمند جامعه را بیمه کردند.

دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از جانفشانی شهدای مدافع حرم و شهید حججی گفت: این غیرتمندان پاک‌سرشت الگوی شایسته‌ای برای تمامی جوانان غیرتمند میهن اسلامی و دنیای اسلام هستند که مجاهدت و ایثار آنان پشتوانه محکمی برای پیروزی رزمندگان اسلام و مجاهدان راه حق است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.