سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
پ, 1397/12/16 - 19:18
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور:

رونق راهیان نور از برکت سیدالشهداست

 سردار کارگر با تقدیر از دستگاه‌های لشکری و کشوری برای تقویت سفرهای راهیان نور، گفت: رونق راهیان نور از برکت حضرت سیدالشهدا(ع) است.

به گزارش کوله بار، سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور، صبح امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، ضمن تقدیر از ستادهای چندگانه، اظهارداشت: جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور به‌طور ماهانه تشکیل شده و به همین دلیل جا دارد از مسئولان ستادهای ارتش، ناجا، جهاد، آموزش و پرورش و آموزش عالی، وزارت بهداشت و درمان، حوزه علمیه، صدا و سیما، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بسیج و سپاه پاسداران تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: علی‎رغم مشکلات موجود خوشبختانه با همت همه دستگاه‌های کشور به خصوص سپاه و بسیج کارها به خوبی انجام شده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با بیان اینکه هماهنگی‌های خوبی میان دستگاه‌ها انجام شده است، گفت: شهدا کمک می‎کنند و همان‌طور که سال گذشته محضر رهبر معظم انقلاب بیان کردم؛ «رئیس راهیان نور حضرت سیدالشهدا(ع)» است.

سردار کارگر، در پایان اظهارداشت: مسئولیت هدایت، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت بر راهیان نور، بر عهده ستاد مرکزی راهیان نور بوده و به همین دلیل گزارش‌هایی که قرار است تهیه و به سمع و نظر رهبر معظم انقلاب رسد، باید در این مجموعه جمع‌بندی و ارسال شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.