سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1395/06/03 - 08:13

رونمایی از 2 عنوان کتاب‌ ویژه رده سنی کودک و نوجوان در باغ‌موزه دفاع مقدس

به گزارش کوله بار، مراسم رونمایی از 2 عنوان کتاب جدید ویژه رده سنی کودک و نوجوان،  با حضور سردار خضرایی مدیرعامل باغ‌موزه دفاع مقدس، مصطفی رحماندوست، خانواده معظم شهیدان پناهی، فهمیده و ابراهیم هادی و با مجری‌گری سیدجواد هاشمی در محل باغ‌موزه برگزار شد. همچنین در ادامه این مراسم، برنامه «طعم جبهه» ویژه دانش‌آموزان برگزار و در پایان مراسم نیز از خانواده معظم شهدا تجلیل شد. مریم خلیل‌زاده مقدم، مسئول گنجینه آثار شهدا در باغ‌موزه دفاع مقدس درخصوص رونمایی این 2 عنوان کتاب اظهار داشت: از سال 91 که باغ‌موزه دفاع مقدس افتتاح شد برای معرفی
به گزارش کوله بار، مراسم رونمایی از 2 عنوان کتاب جدید ویژه رده سنی کودک و نوجوان،  با حضور سردار خضرایی مدیرعامل باغ‌موزه دفاع مقدس، مصطفی رحماندوست، خانواده معظم شهیدان پناهی، فهمیده و ابراهیم هادی و با مجری‌گری سیدجواد هاشمی در محل باغ‌موزه برگزار شد.
 
همچنین در ادامه این مراسم، برنامه «طعم جبهه» ویژه دانش‌آموزان برگزار و در پایان مراسم نیز از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
 
مریم خلیل‌زاده مقدم، مسئول گنجینه آثار شهدا در باغ‌موزه دفاع مقدس درخصوص رونمایی این 2 عنوان کتاب اظهار داشت: از سال 91 که باغ‌موزه دفاع مقدس افتتاح شد برای معرفی بخش‌های مختلف این موزه و اهداف رسالت‌های آن به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان موزه، تصمیم به چاپ بروشور گرفته شد؛ که این بروشورها دارای متنی سنگین بوده‌ و فقط نیاز اطلاعاتی مخاطبان بزرگسال را پاسخگو بودند.
 
وی افزود: از چند ماه پیش تصمیم به تألیف 2 کتاب قابل فهم و روان برای رده سنی کودک و نوجوان گرفته شد. اسم کتاب معرفی باغ‌موزه ویژه نوجوانان «قاصدک در سرزمین باغ‌موزه دفاع مقدس» است؛ که در صفحاتی از آن وصیت‌نامه شهید نوجوان رضا پناهی و توصیه‌نامه پدر شهیدان فهمیده به نوجوانان آورده شده است. کتاب بعدی ویژه کودکان با تصویرسازی جذاب و شاد به نام «شهری برای فردا» است.
 
ناظر محتوایی و هنری کتاب‌های باغ‌موزه دفاع مقدس در خصوص الزام چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس برای کودک و نوجوانان اظهار داشت: 90 درصد مخاطبان ما کودک و نوجوان بوده‌اند؛ درحالی‌که راه‌های شناسایی فضای باغ‌موزه برای کودکان و نوجوانان فقط بروشوری ثقیل و سنگین بود.
 
خلیل زاده افزود: با این کار اطلاعات دفاع مقدس و فضای باغ‌موزه در اختیارشان قرار می‌گیرد و دفاع مقدس به‌صورت جذاب به آن‌ها منتقل می‌شود.
 
انتهای پیام/م
دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.