سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ج, 1396/01/11 - 12:45

ریزگردهای خوزستان اختلالی در سفر راهیان نور ایجاد نکرد/کاهش آمار نداشته‌ایم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: موضوع ریزگردهای استان خوزستان باعث اختلال در سفر کاروان‌های راهیان نور نشده و طبق آمار، کاهشی را مشاهده نکردیم.
به گزارش کوله بار، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به موضوع ریزگردها در استان خوزستان و مسیر کاروان‌های راهیان نور گفت: پدیده ریزگردها مسئله‌ای نیست که راهیان نور را با اختلال روبرو کند. ما و مردمی که از استان‌های دیگر در راهیان نورحضور پیدا می کنند، همگی در این مدت در کنار مردم استان خوزستان هستیم. اگر مشکلی هم برای مردم وجود داشته  باشد ما در کنارشان هستیم.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه تصریح کرد: نه کاروان‌ها و نه متولیان هیچ مشکلی با این موضوع ندارند و این موضوع باعث اختلال در سفر کاروان‌ها نشده و طبق آمار، کاهشی را مشاهده نکردیم.
 
سردار ادیبی گفت: امیدواریم با زیرساخت‌هایی که در استان خوزستان ایجاد می‌شود و مجموعه کاروان‌ها و نیروهای بسیج و دست اندرکارها هم بتوانند کمکی کنند تا ریزگردها سریع‌تر از استان خوزستان بیرون بروند.
 
وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مسئول در مسائل مختلف مرتبط با حوزه راهیان نور گفت: همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس و بحث راهیان نور نیاز به همکاری‌شان در این مسیر احساس می‌شد، از دولت تا نیروهای مسلح و نیروهای مردمی همکاری خوبی در این خصوص با ما داشتند. و اگرچه امکان ما هر سال به نسبت حضور مردم متغیرهایی دارد اما همکاری ها خوب است و ما از همه دوستان تشکر می‌کنیم.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.