سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
س, 1396/03/30 - 10:51

زائران راهیان نور سفیر امنیت کردستان خواهند شد

استاندار کردستان در جلسه ستاد راهیان نور استان گفت:زائران راهیان نور سفیر امنیت کردستان خواهند شد
به گزارش کوله بار ، استاندار کردستان گفت: زائران راهیان نور در سفر به کردستان علاوه بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد.
 
 عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد راهیان نور استان، از انقلاب اسلامی ایران و اتفاقات قبل و بعد از پیروزی آن به عنوان ابتکارات منحصر به فردی نام برد که در تمام دنیا بی نظیر است و در توضیح این امر گفت: جنگ فی النفسه پدیده زشتی است اما از دل این زشتی پدیده‌های کم نظیر و منحصر به فردی ایجاد کردیم که راهیان نور یکی از منحصر به‌فردترین زیبایی‌های خلق شده از جنگ است . 
 
وی افزود: بعید می‌دانم در جای دیگری از دنیا، مردم اینگونه با اشتیاق به مناطق عملیاتی جنگ سفر کنند تا از نزدیک با موقعیت و شرایط آن زمان آشنا شوند . 
 
استاندار کردستان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتقال تاریخ به نسل‌های آینده، عنوان کرد: یک یا دو نسل دوران دفاع مقدس را به یاد دارند و این وظیفه ماست که به نسل‌های آینده بگوییم چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی شده تا امروز ما بتوانیم در امنیت و آرامش زندگی کنیم . 
 
زاهدی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و همه مسئولین استان موظفند همکاری لازم را داشته باشند تا کردستان میزبان خوبی برای زائران راهیان نور باشد . 
 
وی در پایان یادآور شد: زائران راهیان نور در سفر به کردستان علاوه بر آشنا شدن با یادمان‌های شهدا در استان، سفیران خوبی برای امنیت و زیبایی‌های کردستان خواهند شد . 
 
گفتنی است؛ استان کردستان جزو استان‌هایی است که در بحث راهیان نور هم میزبان و هم مهمان است و سال 95 میزان 350 هزار زائر بوده و 25 هزار نفر نیز به مناطق مختلف اعزام کرده است.
انتهای پیام/م

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.