سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1394/11/11 - 11:50

سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به وطن با رادیو تهران روایت می‌شود

شبکه رادیویی تهران 12 بهمن، از ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد، یاد و خاطره ورود تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی(ره) را گرامی می‌دارد.

به گزارش کوله بار شبکه رادیویی تهران در 12 بهمن، از ساعت 9 صبح با حضور گزارشگران در فرودگاه مهرآباد، یاد و خاطره ورود تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می دارد.

 

همزمان با سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، رادیو تهران در ویژه برنامه «به همین راحتی»، یاد و خاطره روز 12 بهمن 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخی را گرامی می‌دارد، از ساعتی که هواپیمای ایرفرانس در حوالی ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد نشست و حضرت امام، با قلبی آرام و مطمئن پا به خاک میهن اسلامی گذاشتند.

 

علیرضا محمدی، گزارشگر رادیو تهران با حضور در مراسم 12 بهمن که در فرودگاه مهرآباد برگزار می شود، با مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری و جمعی دیگر از مسئولان گفت وگو می کند.

 

مردم ایران در 12 بهمن سال 57 حماسه بی سابقه ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند، استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که "حق آمد و باطل رفت".

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.