سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1396/05/29 - 14:17

شاعران بنام کشور به یاد شهید «حججی» در ارس گردهم می‌آیند

مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس گفت: شاعران بنام کشور و آذربایجان‌شرقی به یاد شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در منطقه آزاد ارس گردهم می آیند. 
به گزارش کوله بار، «ابراهیم نصیری» افزود: عصر شعر«ابابیل حرم» در روز سه‌شنبه همزمان با سالگرد شهادت جوادالائمه در شهر جلفا برگزار و شعرا سروده‌های خود را در این آئین تقدیم روح پاک شهدا و خانواده‌های آنان خواهند کرد. 
 
وی ادامه داد: در این محفل شعری شعرایی چون استاد سعید بیابانکی، استاد «قاسم صرافان» و شاعر پیشکسوت آذربایجان‌شرقی استاد «احمد خسروشاهی» از شاعران هم دوره استاد شهریار و نیز شاعران بنام دیگری هم‌چون آقایان «مهدی عظیمی»، «ابراهیم قبله آرباطان» و «جاوید سیفی» به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس افزود: موضوع شهدای مقاومت نباید در محدوده دفاع از حریم حرم‌های مقدس در سوریه و عراق محدود و خلاصه شود و آرمان‌های مقدس شهدا باید به نسل جوان و در قالب‌های مختلف تبیین و ارائه شود. 
 
نصیری گفت: نگاه مقطعی و احساسی به موضوع شهدا هر چندلازم است اما کافی نیست و یکی از آسیب‌های برنامه‌های فرهنگی این حوزه همین نگاه است و تبیین آرمان‌های شهدا که در خط امام و رهبری و نشأت گرفته از نهضت عاشوراست جزو ضروریات است. 
 
عصر شعر ابابیل حرم روز سه‌شنبه 31 مردادماه در سالن پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.