سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1394/04/02 - 16:01
ماهواره ها دری به سمت فحشا

شبیخون دجال واره بر روابط خواهر برادری

اگر بخواهیم تاثیرات این سریال ها را در قالب گسترده تر و در جامعه نگاه کنیم، متوجه می شویم که با ادامه این روند، چند سال دیگر اعتماد واژه ای گم شده در فرهنگ اجتماعی کشور ما خواهد شد و وفاداری دیگر جایی در روابط اجتماعی نخواهد داشت. به نظر شما در زوال مفهوم اعتماد و وفاداری چگونه یک جامعه می تواند به حیات خود ادامه دهد

به گزارش کوله بار، ابتدا بخشی از یک تحقیق در جامعه ی آمریکا را مشاهده می کنید . جامعه ای که به قول بعضی ها در آزادی مطلق (در بی بند و باری مطلق) به سر می برد.

بی بند و باری که مسبب اصلی آن همین شبکات ماهواره ای بوده اند . بی بند و باری که جامعه آمریکا سعی دارد از آن نجات یابد ، اما راه چاره ای نمی شناسد.

سازمان اطلاعات امریکا از ۲۴ مجرم زندانی که متهم به قتل و تجاوز بودند سوالاتی نمود و دریافت که ۸۱ درصد از آن‌ها فیلم‌های مستهجن دیده و پس از آن اقدام به انجام همان اعمال با دیگران کرده‌اند مانند مردی بنام «ارتور گری بیشوب» که به ۵ کودک تجاوز کرده و سپس آن‌ها را به قتل رسانده بود و کوچک‌ترین قربانی وی ۴ سال داشت بنام دنی دیویس و وی چنان به این جرایم عادت کرده بود که از انجام آن‌ها واهمه‌ای نداشت .


با توجه به چنین وضعیت خطرناک ضد فرهنگی، فرزندان ما در آماج حملات گسترده فرهنگی یا ناتوی فرهنگی غرب قرار گرفته‌اند که نتیجتاً  با این سرمایه گذاری بزرگ دشمنان و عدم اجرای قوانین عفاف و حجاب ظاهراً هیچ اراده‌ای در جلوگیری از این بی‌بندوباری و فحشا وجود ندارد.

ارائه مستندهای سکسی در قالب علمی، مستندهای آموزشی در خصوص چگونگی رواج خشونت، مستندهایی درباره تفاوت مسائل اجتماعی و سیاسی ایران با دنیا و تحقیر فرهنگ اسلامی و مواردی از این دست در فهرست برنامه‌های شبکه‌های مستند تاریخی و علمی قرار دارند. آن‌ها تاریخ را آن گونه که تمایل دارند به بیننده القا می‌کنند. در این میان شبکه‌های ورزشی با نمایش برهنگی ورزشکاران، ارتباط زن و مرد و پخش حاشیه‌های غیر اخلاقی در ورزش عمیق‌ترین تأثیرات مخرب فرهنگی را بر روی جوانان می‌گذارد.

این شبکه‌های ماهواره‌ای که اکثراً توسط یهودی‌های صهیونیست اداره می‌شوند به جز اهداف مالی اهداف بزرگتر دیگری را نیز دنبال می‌کنند که مهم‌ترین آنان گسترش فحشا در میان کشورهای اسلامی و آلوده نمودن جوانان برای رسیدن به اهداف سیاسی و نظامی خود در آینده نه چندان دور می‌باشد.

آنان با راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی سکسی عرب زبان و فارسی زبان جنگ فرهنگی بزرگی را توسط انتهای ماهواره‌ای به راه انداخته‌اند .یهودی‌های صهیونیست‌ها با برنامه ریزی دقیق به دنبال فتح اندلس بزرگ اسلامی توسط رواج فحشا در میان این جوامع می‌باشند.

در لابه لای اخبار فقط نامی از زنان و دختران فراری دیده می‌شود که سنین متغیر آن‌ها بالا و پایین شدن برقراری روابط پنهانی دو جنس مخالف را بازگو می‌کنند و نهایتاً باعث از هم پاشیدگی خانواده‌ها و ضعف توانایی مردان در برابر همسرانشان و گسترش زنا و دیگر عواقب ناپسند در خانه و جامعه می‌گردد.

شبکه های فارسی زبان ماهواره ای در دهه ۹۰ با ساخت شبکه های جم و پی ام سی به مرحله ای جدید از حیات خود رسیدند.

این شبکه ها با سریال های ترکیه ای خود توانستند حجم بالایی از ایرانی ها را پای تماشای شبکه های خود بنشانند. پس از اینکه این سریال ها از مخاطبان خود مطمئن شدند در راستای ساخت سریال های خیانت محجور بدعتی نو گذاردند و سریال هایی را در کنداکتور پخش خود گذاشتند که این بار خیانت را در مثلثی عشقی روایت می کنند که دو ضلع آن دو خواهر یا دو برادر بودند و داستان فیلم به ماجرای رقابت دو خواهر و برادر بر سر فرد مورد علاقه و خیانت هایی که پس از ازدواج فرد با یکی از آنها اتفاق می افتد. اینکه مدیران این شبکه ها چنین سریال هایی را برای پخش انتحاب می کنند، یک دلیلی بیشتر نمی تواند داشته  باشد و آن نابودی روابط خونی و خانوادگی است که رکن اساس اجتماع به حساب می آید. برای درک عمق فاجعه کافی است به این فکر کنیم در دوره ای که برادر به بردار و خواهر به خواهر خیانت می کند، خانواده چه مفهوم گنگ و نامعلومی خواهد بود.

اگر بخواهیم تاثیرات این سریال ها را در قالب گسترده تر و در جامعه نگاه کنیم، متوجه می شویم که با ادامه این روند، چند سال دیگر اعتماد واژه ای گم شده در فرهنگ اجتماعی کشور ما خواهد شد و وفاداری دیگر جایی در روابط اجتماعی نخواهد داشت. به نظر شما در زوال مفهوم اعتماد و وفاداری چگونه یک جامعه می تواند به حیات خود ادامه دهد

در این میان بیش از هر چیز این وظیفه مدیران رسانه ملی است که در میان هجمه سریال های ماهواره ای تمهیدی بیندشیند و با ساخت پخش سریال های بدعت گذار و جذاب، مخاطبان خود را بازگرداند.

انتهای پیام/م

ره به ری

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.