سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ی, 1396/01/06 - 18:00
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس مطرح کرد

شعار سال 96؛ راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، نکته‌سنجی مقام معظم رهبری را برخاسته از آینده‌نگری و تدبیری هوشمندانه دانست.
به گزارش کوله بار، محمد کاظمی چرخه تولید و اشتغال را کلید مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی توصیف و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را در رفع مشکلات و عبور از موانع توسعه کشور قابل قبول ارزیابی کرد.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شاخص‌های آماری و واقعی را مؤید عملکرد مثبت دولت دانست و رونق اقتصادی شهرستان را نیز در گروی بهبود شرایط کلان کشور عنوان کرد.
 
کاظمی با بیان اینکه شیطنت‌ها و بداخلاقی‌ها، سمی مهلک برای وحدت و همکاری مسئولان است، ادامه داد: رسیدن به اعتدال و همدلی و وفاق ملی، هدف اصلی جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرایی است که در چارچوب اخلاق و منطق فعالیت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه معضلات و تنش‌های سیاسی نتیجه افراط و تفریط و منفعت‌طلبی‌های مغرضانه است، گفت: انتخابات پیش‌رو، محکی مجدد برای حضور مردم و استفاده از سازوکار «انتخاب و رأی» برای تعیین سرنوشت کشور است.
 
وی کارآیی شوراهای اسلامی را نیازمند دقت‌نظر مردم در انتخابات دانست و ابرازامیدواری کرد: در سالجاری فرصت و زمینه مساعدتری برای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم عزیز شهرستان ملایر فراهم شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.