سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
پ, 1396/09/02 - 12:56
نورایی در گفتگو با کوله بار:

ضرورت آشنایی نسل امروز با فرهنگ دفاع مقدس/ راهیان نور باعث زنده کردن یاد شهدا می شود

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان راهیان نور باعث زنده کردن یاد شهدا می شود، گفت: آشنایی نسل امروز با  فرهنگ دفاع مقدس، ضرورت دارد.  

علی رام نورایی بازیگر سریال”مسافری از هند” در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگ و هنر برای بیان آموزه ها و واقعیت های دفاع مقدس یکی از مناسب ترین راه ها برای ماندگاری و انتقال این مفاهیم ارزشی به عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است، گفت: جوانان امروزی نیاز دارند که با مقوله دفاع مقدس آشنا شوند تا نسبت به سرزمین خود احساس تکلیف کنند و بدانند که آرامش امروزی خود را از گذشتگان دارند و اگر نیاز باشد، حاضرند که برای دفاع از خاک کشورشان، جانشان را تقدیم کنند.

 

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم همان راهی را رفتند که شهدای دفاع مقدس رفته بودند و می توان گفت که انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز باعث شد که امروز جوانانی سینه خود را سپرکنند، لباس رزم به تن کرده و به جنگ با داعش بروند و نگذارند که حرم حضرت زینب(س) هرگز از وجود چنین تروریست هایی به خطر بیفتند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: جشنواره سرزمین نور هم برگرفته از مفاهیم دفاع مقدس است و قطعا هدفش انتقال پیام شهدا به نسل های امروزی است و زمانی می توانیم بگوییم جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نور موفق است که ارتباط این جشنواره با برگزیدگانش که همان زائران راهیان نور هستند، در طول سال تداوم داشته باشد.

 

نورایی با بیان اینکه جشنواره سرزمین نور می تواند برای حمایت از آثار ادبی و هنری زائران راهیان نور، آنها را به صورت کتاب چاپ کند،خاطر نشان کرد: قطعا اگر زائر راهیان نور حس کند که مثلا خاطره و یا متن ادبی اش توسط جشنواره ای داوری شده است، تشویق می شود که در سال های آینده اثر قوی تری را خلق کند و به این جشنواره ارسال نماید و این کار مستلزم حضور دوباره اش در سرزمین های نور است.

 این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان راهیان نور باعث زنده کردن یاد شهدا می شود، گفت: آشنایی نسل امروز با  فرهنگ دفاع مقدس، ضرورت دارد.

وی در پایان گفت: مسئولان باید بیش از پیش از ساخت فیلمهای مرتبط با دفاع مقدس حمایت کنند زیرا کار کردن در این عرصه برای بخش خصوصی بسیار سخت و دشوار است و یقینا تولید فیلمهای دفاع مقدس نیازمند هزینه و انرژی زیادی است و باید گفت که فیلمهای جنگی دغدغه خاص خود را دارند. 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.