سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
س, 1395/04/22 - 19:11
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج در گفتگو با کوله بار:

ضرورت انتخاب مدیرانی که به مقوله عفاف و حجاب پایبند هستند

غفاری با بیان اینکه حجاب برای مردان و زنان یک نوع مصونیت برای حفظ ارزش هاست، گفت:مسئولان ارشد کشور از مدیرانی استفاده کنند که خودشان به مقوله عفاف و حجاب پایبند بوده و اعتقاد راسخی داشته باشند.
علی غفاری مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با کوله بار با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و لزوم برخورد با موضوع بدحجابی در جامعه گفت: افراد با رعایت نکردن حجاب به حریم شخصی دیگران وارد می شوند و به زندگی و آینده یکدیگر ضربه می زنند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر در خیابان ها افرادی با پوشش هایی حاضر می شوند که بسیار نامناسب و زننده است؛ استفاده از مانتوهای جلوباز و تنگ و بدن نما خوشایند جامعه اسلامی نیست و باید با اینگونه ناهنجاری ها برخورد صورت گیرد.
 
غفاری با بیان اینکه حجاب هم برای مردان و هم برای زنان یک نوع مصونیت برای حفظ ارزش هاست،تاکید کرد: اگر با این موارد از بدحجابی ها برخود جدی نشود منجر به فساد گسترده ای خواهد شد که غیر قابل جبران است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور بسیج گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان بر مسئله فرهنگ تأکید بسیاری کردند لذا لازم است برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف سرمایه گذاری کرد و مسئولان ارشد کشور از مدیرانی استفاده کنند که خودشان به مقوله عفاف و حجاب پایبند بوده و اعتقاد راسخی داشته باشند. 
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.