سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ش, 1400/08/22 - 05:23
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از منطقه 14 مطرح کرد؛

ضرورت دعوت از شهروندان برای طراحی المان مقبره شهدای هشت سال دفاع مقدس

توکلی زاده در معیت شهردار تهران همزمان با 13 آبان ماه در دومین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی از مناطق پایتخت، برای بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان به منطقه 14 رفت.

به گزارش کوله بار،  محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این بازدید برای بررسی امکانات ورزشی منطقه 14 ابتدا در بوستان نارنج حضور پیدا کرد. سپس از مقبره شهدای حاضر در این بوستان بازدید به عمل آورد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پس از بررسی وضعیت مقبره شهدای منطقه 14 واقع در بوستان نارنج گفت: از همین‌رو برای برگزاری مسابقه‌ای از شهروندان هنرمند، برای طراحی المان مقبره شهدای منطقه و بازسازی و احداث المان‌های جدید دعوت می کنیم.
توکلی زاده در این بازدید میدانی احداث مزرعه خانواده در بوستان نارنج را اقدام مهم و اثرگذاری برای مردم ساکن این منطقه برشمرد و در ادامه به جمع ورزشکاران حاضر در پارک پیوست و با گروهی از این ورزشکاران به ورزش صبحگاهی پرداخت.
او در دومین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت به ورزشگاه آیت الله سعیدی رفت و همراه با علیرضا زاکانی شهردار تهران، به بررسی وضعیت و زیرساخت‌های این مجموعه ورزشی پرداخت.
در ادامه این مراسم بازدید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با حضور در آرامستان ارامنه، از این مجموعه فرهنگی و تاریخی بازدید کرد.
توکلی زاده با اشاره به استفاده بهینه شهروندان از تابلوهای و جزوات نصب شده در آرامستان، تاکید کرد: برخی از مقبره‌ های آرامستان ارامنه منطقه 14 متعلق به زمان جنگ جهانی دوم هستند. ضمن اینکه برخی از مشاهیر هم وطن و ادیان و چهره های شناخته شده سایر کشورها در این این مکان آرمیده‌اند که هر کدام از این‌ مقبره ها روایت خاصی در دل خود پنهان دارند.
او افزود: لازم است یک روایت بینابینی صادقانه، مستند و تاریخی تنظیم شود که کارکرد آن در بحث گردشگری دیده شود و باید مشخص کنیم زمانی که گردشگر وارد این مجموعه، با چه داده‌ای از این مجموعه خارج می‌شود.

در ادامه برگزاری دومین بازدید از سلسله بازدیدهای هفتگی شهردار تهران به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و دیگر معاونان از مناطق پایتخت، توکلی زاده با حضور در باغ سلیمانیه، از بنای وثوق‌الدوله دیدن و برای حل مشکلات این بنا با مسئولان مربوطه گفت‌وگو کرد. همچنین به میان مردم رفت و مشکلات و معضلات این محله را از زبان مردم شنید.
توکلی زاده همچنین در دیدار از خانواده شهیدان بهرام و فرهاد خیام‌باشی، گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند. چراکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
او بیان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
در پایان این بازدید، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در مسجد حضرت علی بن الحسین(ع) حاضر شد و بعد از سخنرانی شهردار تهران، به پاسخگویی به سوالات اهالی این منطقه پرداخت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.