سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1394/07/07 - 15:43
مسئول محتوای نمایش بازسازی واقعه غدیر:

غدیر حادثه تاریخی نیست، یک تفکر و فرهنگ است

مسئول محتوای نمایش بازسازی واقعه غدیر گفت: منافقین برای این‌که واقعه غدیر رخ ندهد توطئه‌های زیادی داشته‌اند اما به خواست خداوند موفق به انجام آنها نشدند.
به گزارش کوله بار، حجت‌الاسلام والمسلمین دیباجی در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد مردمی بازسازی واقعه‌ بزرگ غدیر خم، گفت: واقعه غدیر یک حادثه تاریخی نیست که ما بخواهیم آن را در کنار سایر واقعه‌های تاریخی بازسازی کنیم. غدیر یک تفکر و فرهنگ است و روز ولایت و امامت و اخوت و اکمال دین و نعمت است که باید به آن بسیار پرداخته شود.
 
وی گفت: 360 تن از علمای اهل سنت حدیث شریف غدیر را نقل کردند که از جمله آنها شافعی، بخاری، غزالی و سایر علمای اهل سنت هستند. غدیر خم ضامن استمرار وحدت است و شعار امسال هم نشان دهنده‌ی همین موضوع است. خداوند در روز غدیر به پیامبر (ص) می‌فرماید: اگر ولایت امیرالمومنین (ع) را اعلام نکنی 23 سال زحمتت به هدر رفته است.
 
دیباجی افزود: امیدواریم جهان اسلام از شر آل سعود نجات پیدا کند و ما بتوانیم بازسازی واقعه غدیر را در منطقه اصلی آن داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: در اهمیت واقعه غدیر همین بس که در این روز خداوند آتش را بر ابراهیم سرد کرد و حضرت موسی بر ساحران خود پیروز شد و خیلی از اتفاقات دیگر در این روز رخ داد که مهمترین آنها همین معرفی حضرت علی (ع) از سوی رسول‌الله (ص) است.
 
انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.