سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1400/02/29 - 10:41

فتح خرمشهر تجلی وحدت نیروهای مسلح بود

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه ارتش و سپاه ید واحد هستند، گفت: فتح خرمشهر تجلی وحدت نیروهای مسلح بود.

به گزارش کوله بار، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تغییر نام بلوار هجرت به «شهیدان سرباز» اظهار داشت: به پاس خون شهدای جنگ تحمیلی امروز انقلاب اسلامی توانسته است پس از گذشت ۴۲ سال شاهد فتوحات بزرگی در عرصه های مختلف باشد که همه این پیشرفتها و دستاوردها به برکت خون شهدا محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه پاسداران همواره در کنار هم،  چون ید واحد در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، افزود: گرامی می‌داریم قرار گرفتن در آستانه عملیات غرورآفرین بیت المقدس را که در واقع این عملیات بزرگ تجلی وحدت بین نیرو‌های مسلح بود.

سردار فضلی ادامه داد: ارتش، سپاه، بسیج، ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی و بسیج عشایر همه در دوران دفاع مقدس تحت فرماندهی امام راحل یک لشکر الهی شدند و فتوحات بزرگی را رقم زدند.

وی افزود: طی عملیات بیت المقدس ۱۳۵ گردان مهیای نبرد شدند که ۴۵ گردان از ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و ۹۰ گردان هم از نیرو‌های بسیج و سپاه با یکدیگر تلفیق شدند، تلفیق مبارکی که پیروزی بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در این عملیات ۵ قرارگاه مشترک اعم از قرارگاه‌های فتح، نصر، قدس، فجر و در راس آن‌ها قرارگاه کربلا به فرماندهی امیر دل‌ها سپهبد شهید صیاد شیرازی و برادر محسن رضایی راهبری این عملیات را بر عهده داشتند، که با عنایت پروردگار پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر از خاک ایران اسلامی طی این عملیات آزاد شد و بیش از ۲۰ هزار اسیر در جریان عملیات آزاد سازی خرمشهر از رژیم بعث عراق گرفته شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.