سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/04/26 - 17:50
سردار کارگر:

فرهنگ دفاع مقدس به خوبی در جامعه معرفی نشده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از غفلت‌هایی که در دوره دفاع مقدس شده، این است که شخصیت و نقش امام خمینی (ره) را آنگونه که هست به جامعه معرفی نکرده‌ایم. 
به گزارش کوله بار، سردار بهمن کارگر در دیدار با نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به انجام اقدامات فراوان، اما هنوز آنگونه که باید این فرهنگ دفاع مقدس در جامعه معرفی نشده است. در این مهم استان خراسان شمالی دارای عقب ماندگی‌های فراوانی است، زیرا با وجود سه هزار شهید دوران دفاع مقدس هنوز کتابی از خاطرات شهدا تألیف نشده تا این فرهنگ به نسل جوان خود منتقل کند.
 
وی یادآور شد: امیدواریم تا چهار سال آینده باغ موزه دفاع مقدس  این استان در راستای تبین ارزش‌های دوران دفاع مقدس در این منطقه تکمیل شود. اکنون که جوانان در آسایش و امنیت هستند، تمامی حرکات مدیون نقش مهم رهبری است که جامعه را هدایت می کند. همچنین یکی از غفلت‌هایی که در دوره دفاع مقدس شده این است که شخصیت و نقش امام خمینی (ره) را آنگونه که هست به جامعه معرفی نکرده‌ایم.
 
همچنین حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی گفت: شهدا نقطه عطف تاریخ ملت ایران هستند. باید آثارو ارزش‌های شهدا را زنده نگه داشته و خاطرات آن ها را به نسل جوان انتقال دهیم.
 
وی گفت: دشمنان به گسستن ارزش‌های دفاع مقدس چشم دوخته‌اند. بنابراین باید مسئولان تلاش کنند تا این پیوند ارزشمند تقویت شود. باید روحیه جهادی در بین جوانان تقویت شود تا خاطرات ارزشمند آنان به گنجینه‌ای تبدیل شود.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.