سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
د, 1397/12/27 - 20:47
نماینده سابق مردم تهران در گفتگو با کوله بار:

فرهنگ دفاع مقدس نیاز فرهنگ امروز و فردای کشورمان است/جشنواره سرزمین نور یعنی غنابخشی به هنر و ادبیات دفاع مقدس

افتخاری گفت: جشنواره ای همچون جشنواره ره آورد سرزمین نور باعث انگیزه بخشی به جوانان در جهت ایجاد تولیدات فرهنگی و دفاع مقدس می شود.

لاله افتخاری نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفتگو با کوله بار  با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس پی برد که هرگز از طریق جنگ سخت نمی تواند بر جوانان کشورمان پیروز شود، گفت: زمانی که اکثر کشورها با رژیم بعث عراق متحد شده بودند تا شاهد شکست انقلاب اسلامی باشند، دیدیم که این جوانان کشورمان بودند که در جبهه ها ایستادند و نگذاشتند که خاک کشورمان در تجاوز دشمن باقی بماند و تا آخرین قطره خونشان جنگیدند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز و فردای ماست و باید در این راستا برنامه ها و آثاری تولید شود که نسل های آینده این مملکت نیز با دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند چون دفاع مقدس به تمامی نسل های ملت ایران تعلق دارد.

افتخاری تاکید کرد: دفاع مقدس را با باید با ابزار هنر به بهترین نحو انتقال دهیم و یقینا جشنواره ای همچون جشنواره ره آورد سرزمین نور می تواند مفید و موثر واقع شود چرا که باعث انگیزه بخشی به جوانان در جهت ایجاد تولیدات فرهنگی و دفاع مقدس می شود.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دفاع مقدس هرگز برای مردم کشورمان تکراری نمی شود چرا که سرشار از معنویت و اخلاص است، افزود: باید با استفاده از شیوه های نوین که قابلیت جذب مخاطب بیشتری دارند به ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس بپردازیم و در این راستا می توان از نقش مهم هنر برای انتقال این فرهنگ و رسیدن به اهداف استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره های هنری با موضوع دفاع مقدس هرچه به لحاظ محتوایی از غنای بیشتری برخودار باشند، آثار بهتری را در جامعه به جا خواهند گذاشت.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.