سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1396/07/10 - 22:27

فعالیت‌های همسران شهدای مدافع حرم در موسسه رباب

مدیر عامل موسسه فرهنگی رباب (همسران شهدای مدافع حرم) گفت: اقدامات فرهنگی نظیر برگزاری اردو برای همسران و فرزندان شهدا با مدیریت همسران شهدا از اهداف مؤسسه رباب است. 
به گزارش کوله بار، «زهرا امامی» همسر شهید مدافع حرم «محمد حسین مرادی» و مدیر عامل موسسه فرهنگی رباب درخصوص فعالیت‌های موسسه رباب و مراسم «مرثیه رباب» گفت: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده موسسه، «مرثیه رباب» بود که خدا را شکر در این ایام محرم برگزار شد. ذکر مصیبت‌ها در شب و روز هفتم بیشتر به نام حضرت علی اصغر(ع) و خانم رباب است، به همین علت ما این روز را برای برگزاری این مراسم انتخاب کردیم.
 
امامی با بیان این که بانی این محفل همسران شهدای مدافع حرم بودند، گفت: تمام تدارکات و برنامه‌ریزی‌های این مراسم توسط همسران شهدا از طریق مؤسسه انجام گرفت. محور و مداحی سخنرانی نیز نقش همسری خانم رباب بود. به همین علت روز هفتم را برای برگزاری این مراسم در نظر گرفتیم.
 
همسر شهید مدافع حرم«محمد حسین مرادی» با اشاره به برگزاری برخی مراسم‌های این موسسه در معراج شهدا، تصریح کرد: در گذشته نیز برنامه بسته‌بندی خشکبار برای رزمندگان جبهه مقاومت را در معراج شهدا برگزار کردیم. یکی از دلایلی که مراسم‌ها را در این مکان برگزار می‌کنیم این است که ما با همسرانمان در اینجا وداع کرده‌ایم.
 
وی افزود: هر چند وقت یکبار در مکانی که همسر شهیدمان را برای آخرین مرتبه دیدیم و وداع کردیم، جمع می‌شویم و با آن‌ها عهد می‌بندیم که در مسیر، اهداف و آرمان‌های آن‌ها با کمک اهل بیت و شهدایمان هستیم و انشاءلله تا پای جانمان و لحظه مرگ می‌ایستیم. به همین دلیل است که در معراج جمع می‌شویم.
 
مدیر عامل موسسه رباب، با بیان این که این موسسه NGO  و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: موسسه رباب یک موسسه مردم نهاد است که کارهای ثبت آن از اوایل سال 94 شروع شد و در حال حاضر به ثبت رسیده که در جهت کارهای فرهنگی و برگزاری اردوهای فرهنگی برای همسران و فرزندان شهدا توسط خود همسران شهدا است. قبل از برنامه «مرثیه رباب» برنامه‌های اردوی تفریحی، تجلیل و تقدیر و بسته بندی خشکبار برای رزمندگان مدافع حرم را داشتیم که در راستای ترویج شهادت از طریق همسران شهدا است.
 
 
 
انتهای پیام/م
تسنیم

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.