سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
د, 1395/12/23 - 21:38
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

فکر و منطق شهیدان را الگوی خود قرار دهیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فکر و منطق شهیدان مورد توجه و الگو قرار گیرد.
به گزارش کوله بار، آیت‌الله علی خاتمی در مراسم اختتامیه جشنواره‌ قلم‌های آسمانی که به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهید برگزار شد، اظهار کرد: ماندگارترین هنرمندان تاریخ، شهدا هستند و همه اقشار باید به گونه‎ای عمل کنند که یاد شهیدان در جامعه کم‌رنگ نشود.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا از ما بی‌نیاز هستند و ما به آن‌ها نیاز داریم، اظهار کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروزی ما مرهون خون شهدا است و بزرگداشت و نکوداشت یاد شهیدان واقعیتی است که ما به آن نیازمندیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هنر یکی از ابزار انتقال مفاهیم والای ایثار و شهادت است، تاکید کرد: هنر یک موهبت خدادادی است که اگر در مسیر درست استفاده شود، گذشت زمان آن را کهنه نخواهد کرد و باید توجه داشته باشیم فقط عکس شهدا زینت‌بخش دیوارها و خیابان‎ها نباشد، بلکه فکر و منطق شهیدان مورد توجه و الگو قرار گیرد.
 
در ادامه این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: زنجان 3000 شهید و 7000جانباز در کارنامه دفاع از ایران اسلامی دارد و امنیت امروز جامعه را مدیون این ایثارگران و شهدا هستیم.
 
علی کاظمی ضمن تسلیت سالروز وفات مادر حضرت ابوالفضل (ع) که امسال با روز بزرگداشت شهدا همزمان شده است، تاکید کرد: امسال برای بزرگداشت روز شهدا 22 عنوان برنامه پیش‎بینی و اجرا شده است که تجلیل از مادران و همسران شهدا از جمله این برنامه‎ها بوده است.
 
جشنواره قلم‌های آسمانی در راستای اهداف و برنامه‌های شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان و با رویکرد فرهنگی و هنری در مجوعه کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.