سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1396/09/21 - 13:53
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با کوله بار:

قریب به 3هزار دانش آموزان خراسان شمالی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند

صحرایی گفت: امسال مرز اعزام های دانش آموزان به مناطق عملیاتی، از ۳۰۰۰ نفر می گذرد و این علاقمندی قشر جوان در ارتباط گیری با رزمندگان و مناطق عملیاتی را نشان می دهد.

سرهنگ منصور صحرایی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با کوله بار با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور، اظهار داشت: در ادامه اعزامهای راهیان نور دانش آموزی خراسان شمالی، یازدهمین کاروان دانش آموزی از شهرستان اسفراین در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: در این اعزام ها که با هدف آشنایی قشر دانش آموز با مناطق عملیاتی جنوب و دلاوریهای رزمندگان در شرایط سخت منطقه ای و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان اسلام در دفاع از سرزمین ایران صورت گرفت، دانش آموزان از نزدیک با رشادت های شهدا آشنا شدند.

 

سرهنگ صحرایی تاکید کرد: امسال مرز اعزام های دانش آموزان به مناطق عملیاتی، از ۳۰۰۰ نفر می گذرد و این علاقمندی قشر جوان در ارتباط گیری با رزمندگان و مناطق عملیاتی را نشان میدهد.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ضمن اهمیت آشنایی نسل جوان با مناطق عملیاتی ،حرکت راهیان نور را یک ارزش انقلابی دانست و ابراز داشت: با کمی دقت در مناطق عملیاتی و اتفاقات پیش آمده در سرزمین های مورد هجوم رژیم بعث عراق و ایستادگی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، می بینیم که حضور دانش آموزان در این مناطق بسیار اثر گذار است و باعث پیوند میان نسل امروز با نسل دیروز می شود. 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.