سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1395/12/23 - 21:36

مادران شهدا الگوهای صبر و پایداری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه مادران شهدا الگوهای صبر و پایداری هستند،گفت:بزرگداشت مقام شهدا مختص به یک روز نیست بلکه در هر لحظه باید شهدا را یاد کنیم.
به گزارش کوله بار، عبداله پاکاری در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار کرد:22 اسفند که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهید نامگذاری شده است، فرصتی برای تجدید پیمان با شهدا و تأکید بر استمرار راه آنان و تأملی دوباره بر شعار «راه شهیدان ادامه دارد» است .
 
وی افزود:اگر ایثار و شهامت،شجاعت،صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود،خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می‌کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد .
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان  ادامه داد :حضرت ام البنین(س) الگوی صبر و ایثار برای مادران و همسران شهدا است.
 
وی تصریح کرد:این بزرگواران به عنوان اسوه های صبر و ایثار برای حفظ و حفاظت از ارزش‌های اسلامی فرزندان و همسران خود را در راه خدا از  تقدیم انقلاب کرده‌اند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد:بزرگداشت مقام شهدا مختص به یک روز نیست بلکه در هر لحظه باید شهدا را یاد کنیم .
 
پاکاری با بیان اینکه تجلیل از مادران شهدا به‌عنوان الگوهای صبر و پایداری یک جامعه بسیار ارزشمند است،گفت:شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام با تربیت همین مادران به مقابله با دشمن رفتند و لذا خانواده‌های شهدا از ذخایر انقلاب اسلامی هستند .
 
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.