سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1397/12/20 - 23:48
فرمانده کل سپاه در همایش روز ملی راهیان نور در خرمشهر:

محتوای اصلی پیام شهدا، رونق حیات معنوی در جامعه است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم و رزمندگان اسلام به خداود ایمان داشتند و در مقابل فشارهای همه جانبه شرق و غرب ایستادگی کردند و به همین دلیل در طول دفاع مقدس دائما شاهد نصرت‌های الهی و امداد غیبی بودیم.

به گزارش کوله بار، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اظهار کرد: روز ملی راهیان نور که یک روز بسیار مهم و تاریخی است در تقویم ثبت شده و البته ۸ سال و صدها روز پشتوانه و عقبه معنوی و ایمانی دارد که در قالب این روز نامگذاری شده است.

وی با ابراز خوشنودی از حضور در جمع راهیان نور، افزود: ۸ سال دفاع مقدس مقطع بسیاری مهم در طول تاریخ اسلام است که به جز صدر اسلام در هیچ مقطعی تکرار نشده و در طول ۸ سال دفاع مقدس در این مناطق حماسه‌های بزرگی رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رزمندگان مصداق آیه «آن الذین قالوا ربنا الله» بودند و خدای خود را بزرگتر از آمریکا و همه ابرقدرتهای شرق و غرب می‌دانستند؛ آنها با همه وجودشون به خدا و یاری او امید داشتند.

جعفری بیان کرد: مردم و رزمندگان اسلام به خداود ایمان داشتند و در مقابل فشارهای همه جانبه شرق و غرب ایستادگی کردند و به همین دلیل در طول ۸ سال دفاع مقدس دائما شاهد نصرت‌های الهی و امداد غیبی در تمام عملیات‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه قرآن مبنای حرکت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، گفت: امروز باید قدردان حرکت عظیم شهدا باشیم و ارزش و اثرات ماندگار این نصرت الهی را بدانیم.


فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شباهت راهیان نور به راهپیمایی اربعین، بیان کرد: ما در مسیر اربعین حرکت می‌کنیم تا اعلام کنیم که حرکت امام حسین (ع) ادامه دارد و زائران در مسیر راهیان نور قرار گرفته‌اند تا اعلام کنند که این حرکت عاشورایی و دفاع از حق و مظلوم ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: در راهیان نور نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند و با نسل اول انقلاب پیوند ناگسستنی را ایجاد می‌کنند.

جعفری اظهار کرد: در ایام دفاع مقدس اکثر رزمندگان جوان بودند و امروز در راهیان نور اکثر زائران نیز جوان هستند و این رمز پیروزی انقلاب و فتح الفتوح است؛ جوانان ذخیره انقلاب، نقش آفرین و امید ملت هستند.

وی با بیان اینکه زائران در مناطق عملیاتی و حرکت راهیان نور پیام شهدا را می‌شنوند، عنوان کرد: محتوای اصلی پیام شهدا رونق حیات معنوی در جامعه است؛ حیات معنوی یعنی امید به آینده، حرکت به آرمان‌ها و استقامت و پایداری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمنان همواره در حال توطئه چینی علیه ملت ایران هستند و در این چهل سال نیز مردم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از انقلاب پشتیبانی کردند که بدون تردید این اثر خون شهدا است.

وی افزود: ولایت فقیه وصیت تمام شهیدان است و باید به این وصیت عمل کنیم و رهنمود و فرمایشان ایشان را نصب العین خود قرار دهیم؛ رهبر معظم انقلاب امروز در مقابل کسانی که به دشمن دلبسته اند، در حال صبر است.

جعفری گفت: بدون تردید تداوم انقلاب در چهل سال گذشته، آغاز نهضت بیداری در منطقه و توسعه آن تا قلب اروپا مدیون حماسه، استقامت و پایداری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی دفاع مقدس را رمز ماندگاری و استمرار انقلاب است عنوان کرد و افزود: ما در هشت سال جنگ تحمیلی انقلاب خود را صادر کردیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.