سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1396/02/03 - 11:30
فردا برگزار می‌شود؛

مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نامه ای به یک شهید

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نامه ای به یک شهید روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

به گزارش کوله بار ، مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده «جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید» فردا (4 اردیبهشت ماه) در تهران برگزار خواهد شد.

فراخوان این جشنواره به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا منتشر شد که در این راستا دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم با ارسال آثار و دلنوشته‌هایی در این جشنواره شرکت کردند و حدود 46 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

فرآیند داوری این نامه‌ها در دو مرحله در سطح استانی و ملی اجرا شد و نهایتا 36 اثر از سراسر کشور برگزیده شدند که در اختتامیه این جشنواره از نویسندگان این نامه‌ها با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید با اهداف تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق تر نسل جوان و دانش آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت، بهره گیری از ابتکار و اندیشه‌های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه‌های مختلف و در شبکه‌های مجازی برگزار شد.

دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره دلنوشته های خود را با محورهای اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور، انتظار شهدا از دانش آموزان و وظایف دانش آموزان در قبال خانواده شهدا به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

انتهای پیام/ دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.