سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1396/10/30 - 12:23
با حضور مسئول سازمان اردویی بسیج

مراسم تکریم و معارفه دبیر جشنواره ملی سرزمین نور برگزار شد

جلسه تکریم سید محمد یاشار نادری و معارفه فیض الله محمدزاده به عنوان دبیر جشنواره ملی سر زمین نور با حضور سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کوله بار، جلسه تکریم سید محمد یاشار نادری و معارفه فیض الله محمدزاده به عنوان دبیر جشنواره ملی سر زمین نور با حضور سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج و مسئولان راهیان نور در سالن جلسات سازمان اردویی بسیج برگزار شد.  

 

 

در ابتدای این جلسه، سردار سلیمانی با اشاره به اثرگذاری جشنواره ملی سرزمین نور در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور اظهار داشت: همه ساله شاهد برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور هستیم که در آن، از آثار ادبی و هنری فاخر و حائز رتبه تجلیل می شود.

 

 

وی در ادامه با تشکر از زحمات سید محمد یاشار نادری برای هدایت مسئولیت این جشنواره اظهار داشت: جشنواره سرزمین نور پیوند عمیقی با مفاهیم دفاع مقدس و راهیان نور دارد و به نوعی ثبت احساسات و عواطف زائران راهیان نور در حوزه های ادبی و هنری محسوب می شود.

 

در ادامه این جلسه، نادری، دبیر سابق جشنواره ملی سرزمین نور با بیان اینکه فعالیت در جشنواره سرزمین نور یکی از فعالیت های موثری در حوزه فرهنگی کشور است، گفت: افتخار دارم که از سال 78 در کنار سردار سلیمانی در سمت های مختلف ایفای نقش کرده ام و 5 سال هم افتخار هدایت جشنواره سر زمین نور را برعهده داشتم و امیدوارم که توانسته باشیم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

 

 

وی افزود: اگر ما صحبت ها و رهنمودهای رهبرانقلاب را در موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور در تصمیمات خودمان بگنجانیم، یقینا شاهد آثار پر خیر و برکت بیشتری خواهیم بود و ما در جشنواره هم تلاش داشتیم که خط فکری مان در جهت سخنان امام خامنه ای باشد و بحمدالله این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور پیشتاز بوده است.

 

 

نادری خاطر نشان کرد: خوشبختانه جشنواره سرزمین نور فرصت و پتانسیل خوبی در وجودش دارد و شعرا، نویسندگان،فیلم سازان و مستندسازان خوبی با این جشنواره در تعامل هستند که می توان از ظرفیت این عزیزان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر بهره برد.

 

دبیر سابق جشنواره سرزمین نور تاکید کرد: اگر شایستگی این کار را داشته باشیم، علاقمندم که همچنان در شورای سیاست گذاری جشنواره سرزمین نور در کنار دوستان و عزیزان باشیم تا اگر کمکی از دستم برمی آید، برای همکارانم انجام دهم.

 

 

در ادامه جلسه، فیض الله محمدزاده با تقدیر و تشکر از زحمات دبیر سابق جشنواره سرزمین نور اظهار داشت: خدا را شاکرم که عرصه دیگری در حوزه شهدا را به دست می گیریم و ان شالله که بتوانم فعالیت گسترده و اثرگذاری را در این بخش فرهنگی انجام دهم و از مسئول سازمان اردویی بسیج به دلیل اعتمادشان تشکر می کنم و دست نیاز به سوی همه همکاران و مدیران برای ارتقاء سطح کیفی و کمی جشنواره سرزمین نور دراز می کنم و ان شالله با تعامل و همکاری یکدیگر، بتوانیم کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.