سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
پ, 1398/01/01 - 10:33
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

مردم با حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور، ارزش‌های الهی و انقلابی را زنده نگه می‌دارند

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار کوله بار، حجت الاسلام سید یعقوب حسینی با اشاره به اهمیت راهیان‌نور، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید یاد و نام شهیدان ما زنده نگه داشته شود و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: شهادت در راه خدا کار بسیار ارزشمند و گرانبهایی است، بر اساس روایات بالاتر از هر خوبی یک خوبی وجود دارد، مگر شهادت و جان دادن در راه خدا که بالاتر از آن هیچ عمل خوب و نیکی پیدا نمی‌شود.

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که راهیان‌نور یک سنت حسنه است، مردم ما با حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور این شعائر و ارزش‌های الهی را زنده نگه می‌دارند و به تعبیر قرآن کریم کسانی که شعائر الهی را بزرگ و عظیم بدانند، دارای تقوای قلب هستند.

حسینی اظهار کرد: راهیان‌نور سبقه‌ای هزاران ساله دارد، در سیره اهل‌بیت به ویژه حضرت زهرا(س) برای زیارت شهیدان اهمیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: راهیان‌نور یک حرکت عظیم، پراهمیت و پرثمر است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.