سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
د, 1398/03/13 - 10:17

مرکز فرهنگی مرصاد پر بازدید ترین یادمان راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه پیش بینی کرد، امسال شاهد حضور ۱.۵ میلیون نفری هموطنانمان در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان باشیم.

به گزارش کوله بار، یونس عزیزی با اشاره به آغاز سال راهیان نور کشور در اردیبهشت ماه هر سال همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه اظهار کرد: امسال سال راهیان نور با حضور بیش از ۲۹ هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز استان آغاز شد و امیدواریم تا پایان سال راهیان نور در اردیبهشت ماه سال آینده آمار بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان به یک و نیم میلیون نفر برسد.

عزیزی با بیان اینکه در سال راهیان نور گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند، گفت: این آمار‌ها در سال قبل از آن کمتر از یک میلیون نفربود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته بیشترین بازدید‌ها در استان کرمانشاه از مرکز فرهنگی مرصاد انجام گرفت، آمار بازدید از این مرکز را بالغ بر یک میلیون و ۱۲۱ هزار نفر اعلام کرد.

عزیزی گفت: استان کرمانشاه ضمن اینکه مقصد اردو‌های راهیان نور غرب به شمار می‌رود، مسیر حرکت اردو‌های راهیان نور جنوب نیز برای استان‌های شرقی و مرکزی کشور نیز هست.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.