سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1396/07/25 - 09:13
طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج معرفی شد

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و مسئولان راهیان نور؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کوله بار، مراسم تکریم حجت الاسلام جنگجو و معارفه حجت الاسلام یعقوب حسینی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با حضور حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و همچنین مسئولان راهیان نور در سالن جلسات سازمان اردویی بسیج برگزار گردید.

 
در این مراسم، حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین، یکی از معاونت های فعال در سازمان بسیج مستضعفین است، گفت: فعالیت های سازمان اردویی بسیج در برگزاری اردوهای راهیان نور و گردشگری تعالی بخش،مراسم ارتحال امام خمینی(ره)،میزبانی از زائران اربعین حسینی،اجرای نمایش بازسازی غدیرخم و...نشان دهنده پویایی و اثرگذاری برنامه های این سازمان است.

 
وی ادامه داد: معاونت اردویی بسیج از جمله معاونت های اثرگذار است که  فعالیت انقلابی انجام می دهد و واقعا باید از مسئولان این معاونت، تقدیر و تشکر کنم.

 
حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: حجت الاسلام حسینی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام سعیدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج معرفی شده اند و از زحمات حجت الاسلام جنگجو، مسئول سابق این دفتر نمایندگی هم تقدیر و تشکر می گردد.

 
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردوی بسیج نیز در این جلسه، از زحمات حجت الاسلام جنگجو مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج تشکر کرد و به حجت الاسلام حسینی، خیر مقدم گفت.

 
گفتنی است، سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین از جمله سازمان هایی است که 13 اردوگاه گردشگری تحت نظر خود در استان های خراسان رضوی،همدان، خوزستان و مازندران دارد که سالانه میزبان تعداد زیادی از زائران زیارتی و سیاحتی است؛ همچنین اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با همکاری سازمان اردویی بسیج و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.