سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1396/06/04 - 10:16
با حضور رده های مختلف؛

مسابقات قهرمانی سپاه در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد

مسابقات تیراندازی قهرمانی سپاه در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار گردید.

به گزارش کوله بار، یوسف عبدالملکی سرداور مسابقات قهرمانی سپاه  در گفتگو با خبرنگار هیئت تیراندازی  سپاه اظهار داشت: مسابقات تیراندازی قهرمانی سپاه با حضور  رده های مختلف سپاه در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن سه وضعیت تیراندازی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

 

وی ادامه داد:این مسابقات هرساله در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به منظورارتقاء سطح آمادگی تیم های سپاه پاسداران با حضور تیم های مختلف تفنگ و تپانچه بادی  پیگیری می شود.

 

عبدالملکی  خاطر نشان کرد:درچند سال اخیر به واسطه اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش تیراندازی به ویژه در تنوع برگزاری مسابقات در طول سال  شاهد رشد قابل قبولی در سطح تیم های سپاه و لیگ تیراندازی نیروهای مسلح بوده ایم.

 

سرداور مسابقات در ادامه  گفت: در رشته  تفنگ این مسابقات  تیم های نیروی زمینی،هوافضا و دانشگاه افسری  و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به ترتیب با امتیاز های 1654،1620و 1558به ترتیب امتیاز  عناوین اول تا سوم تیمی رابدست آوردند.

 

وی افزود: در بخش انفرادی این مسابقات در رشته تفنگ آقایان ؛مهدی جعفری پویا ازسیستان و بلوچستان با امتیاز590، حمید رضا سقا زاده ازنیروی زمینی با امتیاز576 و میلاد جعفری از هوافضا با امتیاز 555به ترتیب عناوین اول تا سوم انفرادی را از آن خود کردند.

 

عبد الملکی در پایان گفت: در رشته تپانچه تیم اصفهان با امتیاز 1659 ، هوافضابا امتیاز 1646، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)  با امتیاز 1629به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی و در بخش انفرادی این رشته آقایان مجتبی بدیهی فراز اصفهان با امتیاز 559 ، جواد احمدی از هوافضا با امتیاز از554 و جلیل امامی از نیروی زمینی با امتیاز553به ترتیب عناوین اول تا سوم انفرادی  را کسب کردند.

 

انتهای پیام/م

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.