سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
س, 1400/03/25 - 13:24

مشارکت بالا در انتخابات باعث روی کار آمدن دولت مقتدر و مردمی می شود

در انتخابات باید با همان مدل دوران دفاع مقدس و با همان حماسه ای با شکوه در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، با رای خود باعث ناامیدی دشمن شویم.

به گزارش کوله بار، سردار عباس مطهری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در ارتباط تصویری در شاد با فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی گفت: در آستانه یکی از بزرگترین اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور و نظام قرارداریم هم اصل انتخابات مهم است هم این دوره از انتخابات که برای مردم و نظام و انقلاب سرنوشت ساز است.

وی افزود: در ۴۲ سال گذشته دو حرکت کلان در کشور وجود داشت که یکی حرکت کلان انقلاب اسلامی است و یکی هم حرکت حکمرانی جمهوری اسلامی که مدیر کلان انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی که مبتنی بر شرع مقدس است ولایت فقیه است که در زمان امام خمینی(ره) بر عهده ایشان بود و از سال ۱۳۶۸ با ارتحال (ره) بر عهده مقام معظم رهبری مدظله العالی قرار گرفت. مدیر حرکت حکمرانی جمهوری اسلامی بر عهده قوای سه‌گانه است که با محوریت رئیس جمهور در سطح جمهوری اسلامی انجام می شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بیان داشت: یکی از کارهایی که پیشنهاد می شود انجام گردد برسی اهداف، دست آوردها، چالش ها و ناکامی های این دو حرکت است. در حرکت کلان انقلاب اسلامی دست آوردهای خوبی داشتیم،سقوط رژیم ستم شاهی از این دست است و نظام سازی که با تشکیل قانون اساسی شکل گرفت که یک الگو به دنیا ارائه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: صدور انقلاب اسلامی که دشمن سعی کرد این انقلاب در نطفه خفه شود اما این انقلاب صادر شده به رغم همه فضاهایی نظامی، اقتصادی و روانی که دشمن داشت و امروز ما در نیجریه خمینیون را داریم که تقریبا ۲۵ میلیون نفر هستند اهل سنتی که شیعه شدند.

سردار مطهری افزود: ونزوئلا از ایران درخواست کرده که در آنجا مدل بسیج را پیاده کنیم و از دست آوردهای دیگر حرکت کلان انقلاب اسلامی شکست سیاست های نظام سلطه است و نمونه آن این است که ترامپ گفت ما در منطقه ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کردیم و چیزی دست ما را نگرفت؛ از دیگر دست آوردهای کلان میتوان به صدمه به اهداف، منافع و موجودیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد. اسرائیلی که می خواست بر تمام منطقه حاکم باشد امروز از تمام امکانات خود اعم از شرکای منطقه ای گرفته تا غرب و نظام سلطه برای موجودیت خود تلاش می کند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج بیان داشت: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی از دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی است در طول تاریخ اسلام نداشتم که امت های اسلامی اینطور با هم متحد شوند ایرانی، عراقی، سوری، پاکستانی، لبنانی و همه در کنار هم جلوگیری کنند از تجاوز دشمن و امروز دشمن ناامید شده است و اتحاد در خصوص فلسطین و قدس انجام شده این روز قدس، این راهپیمایی اربعین حسینی چه کسی توان اجرای این ها را دارد که از دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اشاره کرد: در حرکت کلان انقلاب اسلامی ناکامی مطلق نداشتم اما گاهی حرکت کند شده. اما در محور دوم حکمرانی جمهوری اسلامی ما دست آوردهای خیلی خوبی داشتیم مثل نهضت علم و فناوری، توان امنیتی و دفاعی که یک زمان ما کاملا متکی به آمریکا بودیم. امروز دیگران در سر سفره ملت ایران هستند. در خصوص زیرساخت های کشور امور مختلف از جاده و سد گرفته تا بیمارستان فرودگاه و … پیروزی دفاع مقدس محصول حکمرانی جمهوری اسلامی ایران است با هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی. تحولاتی که در مواجه با جنگ نرم دشمن داشتیم در ماه محرم، راهپیمایی اربعین، شبهایی قدر حرم های مطهر، کی جوانان می توانستند به این شکل پایه صحنه بیاید! کادر سازی شده است؛ هر چند بعضی از دولت ها بد عمل کردند ولی این فعالیت های علمی پزشکی و … محصول جوانان ما است.

سردار مطهری گفت: چه زمانی مردم در سرنوشت خود اینقدر نقش داشتند که سرنوشت خود را تعیین کنند رئیس‌جمهور، خبرگان رهبری، نمایندگی مجلس و شوراها شهر را مردم تعیین می کنند و بقیه نیز با واسطه مردم تعیین می شود؛ اما در این نقشی که مردم ایفا کردن گاهی خوب عمل کردند که نتیجه خوب آن را گرفته اند و گاهی بعد عمل کردند که محصول آن مشاهده شد و در حوزه‌های بهداشت و صنعت و کشاورزی توفیقات خوبی را داشتیم اما در این حرکت ناکامی هایی نیز داشتیم مثل آموزش و پرورش با وجود اینکه در آموزش و پرورش بهترین ها حضور دارند اما باید دید دانش آموزی که ۱۲ سال در این سیستم آموزش و پرورش درس خواند مهارت های زندگی را بلد است! ولی اینچنین نیست و با وجود این سیستم آموزش و پرورش وارداتی و فرسوده و نفوذی که در آن هست نمی شود از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: نکته دوم معیشت مردم ایران است انقلاب ما مبتنی بر حکومت علوی است باید این اختلاف طبقاتی حل می شد ولی روز به روز در حال گسترش است خصوصا بعد از دفاع مقدس تا به حال این اختلاف در حال گسترش است. در بحث تورم کشوری که می تواند اسرائیل را به ذلت دچار کند نمی تواند تورم را حل کند و مردم برای مرغ مشکل داشته باشند. جوانان ما جبهه مقاومت و بسیجیان جوانان جهان اسلام را ایجاد کردند، زیر ساخت های دفاعی امنیتی، ستاره خلیج‌فارس را ایجاد کردن خیلی از مشکلات را حل کردن چطور نمی توانند این مشکل تورم را حل کنند. در بورس، قاچاق کالا، واردات و صادرات کالا. رهبری می فرمایند: محور تولید است، کالایی قاچاق را آتش بزنید چند بار کالاهای قاچاق را آتش زدند! رهبر معظم انقلاب فرمودند: اقتصاد را از دلار جدا کنید از نفت جدا کنید. چرا نمی کنند! حضرت آقا فرمودند: ما در ایران بیش از ۸۰ میلیون هستیم و همسایه های ما بیش از ۴۰۰ میلیون نفر با همین ها می شود تولید و اقتصاد را راه انداخت. چرا ا ین کار را نمی کنند! نیاز به آن ارتباط بانکی خاص که میگویند ندارد این ها مردم اطراف ما هستند و این مشکل حکمرانی است که سه قوه در آن دخیل هستند و محور ریاست‌جمهوری و دولت است.

سردار عباس مطهری اعلام کرد: ما در کشور مشکل فرهنگ عمومی داریم در سبک زندگی هنوز ما مشکل داریم و با آن که باید باشیم فاصله داریم اما راه حل چیست؟ یک وظیفه رهبری دارد به عنوان امام امت، یک وظیفه مردم دارند به عنوان امت امام. وظیفه رهبری این است که سیاست های کلی نظام، حرکت کلی نظام و این جمهوری اسلامی را تعریف و تنظیم کنند و وارد اجرا نباید بشوند و فقط در زمینه نیروهای مسلح که ایشان فرمانده کل قوا هستند وارد اجرا می شوند و مقام معظم رهبری مدظله العالی ۳۷ سیاست کلی در موضوعات مختلف نظام تنظیم کردند، اما چقدر اجرا شده! چه کسی باید این سیاست ها را تبدیل به قانون و اجرا کند. رهبری انقلاب ۵ گام را تعریف کردند فرمودند: اول مرحله انقلاب اسلامی، دوم مرحله نظام سازی، سوم مرحله دولت اسلامی بشود، چهارم جامعه اسلامی بشود و پنجم تمدن نوین اسلامی. ایشان بیانیه گام دوم را صادر فرمودند. ۱۸ سال پیش هم سند چشم‌انداز ۲۰ ساله را هم تدوین و ابلاغ کردند اما حرف این است که چقدر اجرا شد؟ رهبری انقلاب کار خودشان را درست انجام دادند و خیلی از توفیقات در حوزه حکمرانی با هدایت امام راحل ( ره) و مقام معظم رهبری بوده است. هرجا ناکامی داشتیم به دلیل عدم پذیرش حرف ولایت بود. این واقعیتی است که همه مردم امروز آن را می بینند. نمونه آن در موضوع مذاکرات است. رهبری فرمودند: تا دولت اسلامی نشود جامعه اسلامی نمی شود. دولت اسلامی را چه کسی باید تشکیل دهد؟ نقش اساسی بر عهده کیست؟ این نمی شود مگر با رای مردم و میزان رای مردم است اینجا است. رای مردم تعیین می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور بشود. ما ملت در ۴۲ سال گذشته یک جاهایی خوب عمل کردیم. در بعضی از موارد خطا کردیم. بنی‌صدر را چه کسی انتخاب کرد.

مسئول سازمان اردویی بسیج افزود: ملت ایران و همه صدمات که از این ناحیه خوردیم را دیدیم؛ با تشکیل دولت اصلاحات آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد و ما در معرض تهدید قرار گرفتیم؛ چون گفتند ما می خواهیم با تمام دنیا تعامل کنیم و گفتگوی تمدن ها و از این دست حرف ها گفتند. دشمن ما گرگ است. مگر می شود با گرگ با تعارف صحبت کرد با نظام سلطه باید با اشداء علی الکفار باید صحبت کرد. با تدبیر رهبر معظم انقلاب این خطر از سر نظام رفع شد. به نمونه دولت ناموفق می توان به دولت مذاکرات اشاره کرد. رهبری اسرار داشتند با آمریکا مذاکره نکنید زیر این دستکش مخملی دست چدنی است به این ها اعتماد نکنید و برای برجام شرط نوشتند که هیچ کدام اجرا نشد و ثمره مذاکرات در این هشت سال این ها بود که کاهش ارزش پول ملی به کمتر از ۶ برابر دوم تشکیل داعش آن زمان که دنبال مذاکره بودن دشمنان داعش را تشکیل دادند، سوم ترور حاج قاسم، در قبل از این هشت سال اگر می زدند بر عهده نمی گرفتند اما حاج قاسم و شهید فخری زاده را زدند و گفتند ما زدیم و این از ضعف اینجا است چهارم افزایش تحریم ها که بر اساس آمار دو برابر شد. در انتخاب درست مردم دیدیم که ارزش پول ملی بالا رفت و مردم رضایتمندی نسبی داشتند در آن دوران اوباما به رهبری نامه نوشت شما در منطقه هژمونی دارید بیایید صحبت کنیم و منطقه را مدیریت کنیم ولی فتنه ۸۸ کار را خراب کرد و در مجلس فعلی می بینیم که چقدر در مقابل خطا ها ایستادند.

سردار مطهری تاکید کرد: راه حل این است که باید به مدل دفاع مقدس عمل شود مردم، ولایت و اسلام بود در مدل ۹ دی ۸۸ مردم، ولایت و اسلام بود در مراسم تشییع حاج قاسم مردم، ولایت و اسلام بود در انتخابات پیش رو باید این مدل پای کار بیاید. اول اینکه حضور داشته باشیم در انتخابات و رای بدهیم و تاثیر خود را داشته باشیم در غیر این صورت دیگران به جای ما تصمیم می گیرند دوم انتخاب درست است باید به گذشته نگاه کنیم چه کسانی گره از کار این ملت باز کردند و چه کسانی کار ملت را گره زدند. کارنامه امروز بسیار مهم است امروز کارنامه از برنامه مهم تر است به عمل کار برآید به سخن دانی و سخنرانی نیست. سوم تشویق دیگران به حضور، رهبری فرمودند: هر کس که می تواند از همه مردم می خواهم که دیگران را تشویق کنند. ما باید مثل حاج قاسم پای حرف ولایت بیاییم و هر جا که می توانیم در میان دوستان، خانواده، اقوام، همکار و هر کسی را که می توانیم در فضای حقیقی و مجازی دعوت کنیم برای حضور در انتخابات. راهکار برون رفت از مشکلات روی کار آمدن دولت جوان، مومن و حزب‌اللهی است که رای قوی داشته باشد نه رای ضعف.

وی در پایان گفت: مردم سوریه ۹۵ درصد در انتخابات شرکت کردند با رای قاطع بشار اسد را تایید کردند نظام استکبار می گفت: مردم سوریه با بشار اسد مخالف هستند، اما مردم سوریه با رای خودشان ثابت کردند که اینچنین نیست و رای به بشار اسد رای به شخص نیست رای به جبهه مقاومت است. مردم عزیز ایران کمتر از مردم سوریه نیستند این میزان رای مردم در سوریه محصول جمهوری اسلامی ایران، محصول شجره طیبه انقلاب اسلامی است ما نباید از نهالی که از ما منشعب شده عقب بمانیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.