سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
چ, 1398/02/25 - 10:41

مصداق‌های امر به معروف و نهی از منکر در نمایشگاه قرآن بررسی شد

دومین نشست از سلسله‌نشست‌های غرفه امر به معروف و نهی از منکر، با موضوع «بسترها و موانع امر به معروف مردم توسط مسئولان در سیاست و اقتصاد» با حضور ابراهیم رزاقی- اقتصاددان و حسین کنعانی مقدم-دبیر کل حزب سبز ایران در نمایشگاه قرآن برگزار شد.

به گزارش کوله بار، رزاقی در این نشست گفت: یکی از موانع تحقق عدالت اقتصادی و امر به معروف در حوزه اقتصادی، نگاه‌های اشرافی و سرمایه‌داری حاکم بر شریان‌های حیاتی اقتصاد است.

وی همچنین به روند تأسیس حزب انتقاد کرد و درخواست کرد تا فرآیند ایجاد احزاب در کشور و عرصه فعالیت آزادانه آنان برای کمک به پویایی اقتصاد و سیاست کشور تسهیل شود.

همچنین حسین کنعانی مقدم نیز در این نشست با انتقاد از بعضی فسادهای سازمان‌یافته در جریان اقتصادی کشور و ظرفیت احزاب برای مقابله با بسترهای فساد اظهار کرد: روند تأسیس احزاب در کشور خوب است اما به واسطه اینکه بعضی از مسئولان نگاه خوبی به حزب‌محوری ندارند، احزاب نمی‌توانند اثرگذاری مطلوب خود را بروز و ظهور دهند.

وی به وعده‌های مسئولان پیش از انتخابات اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها در زمینه وعده‌هایی که مسئولان به مردم داده‌اند، از مهم‌ترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما می‌تواند تلقی شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.