سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1397/12/12 - 12:57

میزبانی موزه دفاع مقدس خرمشهر از زائران ایرانی و گردشگران خارجی

مدیر فرهنگی موزه دفاع مقدس خرمشهرگفت: علاوه بر زائران ایرانی، گردشکران خارجی نیز از این مرکز باز دارند.

به گزارش کوله بار،، عبدالامیر عریضاوی، بااشاره به آغاز سفرهای نوروزی و افزایش حضور مردم در یادمان‌ها دفاع مقدس بیان کرد: سال گذشته حدود دو میلیون زائر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور و مهمانان نوروزی از موزه دفاع مقدس و مناطق عملیاتی در خرمشهر بازدید کردند.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی تعداد زائران در قالب کاروان‌های راهیان‌نور و مسافران نوروزی برای امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت. موزه دفاع مقدس روزانه میزبان حدود هزار نفر زائر راهیان‌نوری است و در روزهای آینده جمعیت زائران به صورت چشم‌گیر افزایش می‌یابد.

مدیر فرهنگی موزه دفاع مقدس خرمشهر عنوان کرد: علاوه بر زائران ایرانی، زائران خارجی از کشورهای مختلف در موزه دفاع مقدس خرمشهر حضور پیدا کرده و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید خواهند کرد.

عریضاوی عنوان کرد: محل‌های اسکان در خرمشهر متمرکز نیست، برای داشتن آمار مناسب از تعداد زائران ضروری است که این اماکن در سامانه راهیان‌نور ثبت شود.مرکز فرهنگی دفاع مقدس، یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای کربلای ۴ علقمه، یادمان شهدای نهر خین، گلزار شهدا و مسجد جامع مناطق عملیاتی مختلف خرمشهر هستند که زائران در آنها حضور پیدا خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.