سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
س, 1394/07/14 - 12:57
جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق:

نحوه برگزاری اردوهای راهیان نور باید در بهترین شرایط باشد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و اعضای ستاد راهیان نور برگزار گردید و در این جلسه ضمن بررسی معایب و محاسن اردوهای سال گذشته بر تقویت نقاط قوت و رفع معایب موجود تاکید گردید .
 
 
به گزارش کوله بار، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان بافق با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و اعضای ستاد راهیان نور برگزار گردید و در این جلسه ضمن بررسی معایب و محاسن اردوهای سال گذشته بر تقویت نقاط قوت و رفع معایب موجود تاکید گردید .
 
سروان پاسدار محمد جواد مسلمان روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی، طی سخنانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست"، افزود: عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به نقش برجسته اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، از تلاش رئیس آموزش و پرورش شهرستان و عوامل زیرمجموعه در رابطه با اعزام‌ دانش آموزان به راهیان نور در سال های اخیر ابراز رضایت کرد.
 
همچنین علی دهقان مسئول بسیج دانش آموزی در رابطه با اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت : هرساله شاهد گسترده‌تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار، بویژه توسط عزیزان دانش‌آموز که دارای قلب‌های بسیار پاک و با صفایی هستند، هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی شهرستان بافق در نظر دارد تعداد  200 نفر دانش آموز و 20 نفر عوامل اجرایی با پنج دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام نماید .

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.