سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
س, 1398/02/31 - 11:47

نشر 130 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: 130 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

به گزارش کوله بار،حیدرعلی پورزاهد اظهار داشت: از این شمار، 125 عنوان در سال های گذشته چاپ شده و امسال نیز پنج عنوان دیگر چاپ و رونمایی شده که 2 عنوان نیز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: سالانه پنج تا 10 اثر در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ می رسد که در سال های گذشته شمار آثار بیش از این تعداد بود.
مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: زمستان گذشته و نوروز امسال پنج هزار و 600 دانش آموز، دانشجو و بسیجیان محلات به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که با این تعداد 102 راوی نیز اعزام شده بود.
پورزاهد افزود: پارسال 70 نفر راوی برای آموزش های تخصصی اعزام شدند که هم اکنون نیز 10 راوی در تهران به عنوان استادراوی آموزش می بینند.
وی اظهار داشت: استاد راویان بعد از فراگیری آموزش جوانان این استان را در این راستا آموزش می دهند تا در سال های آینده با کمبود راوی در حوزه دفاع مقدس مواجه نشویم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بر برگزاری یادواره های شهدا در استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه هم اکنون در برخی از روستاها این امر مهم فرهنگ سازی شده و خود محلات برای برگزاری به این مرکز مراجعه می کنند.
پورزاهد افزود: پارسال 202 یاواره شهدا در استان برگزار شد که امسال نیز برنامه ریزی شده تا علاوه بر یادواره های شهدا در روستاها، سه یادواره شهرستانی نیز در استان برگزار شود.
وی اظهار داشت: در این مرکز اسناد و مدارک 2 هزار و ۷۶۰ شهید دفاع مقدس جمع آوری شده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.