سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1396/06/27 - 07:38

نمایشگاه رزمی «یاران عاشورایی» در گرگان برگزار می‌شود

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی «یاران عاشورایی» در گرگان برگزار می‌شود.
به گزارشکوله بار ،  سردار «علی ملک شاهکوهی»، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان  ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از محل نمایشگاه یاران عاشورایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه رزمی «یاران عاشورایی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال مردم استان گلستان از نمایش‌های رزمی بیش از 10 هزار نفر از این نمایش رزمی بازدید کنند. فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان افزود: این نمایش رزمی از 27 شهریور ماه تا یکم مهر ماه در گرگان برگزار می‌شود. سردار ملک تاکید کرد: این برنامه نمایش رزمی هر روز همزمان با نماز مغرب و عشاء از ساعت 19 تا 22 شب در خیابان جرجان شهرستان گرگان - جرجان 5 برگزار می‌شود. وی افزود: با برگزاری این نمایش رزمی درصدد هستیم که یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و گوشه‌ای از رشادت آنها را در دوران دفاع مقدس به نمایش بگذاریم. فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان یادآور شد: موضوع این رزمایش عملیات رمضان است و گرچه در دوران دفاع مقدس و توانستیم در این عملیات داشته باشیم شکست‌های ما در دوران دفاع مقدس سر منشا پیروزی ملت تاکید کرد همان‌گونه که معمارکبیر انقلاب بیان کردند هدف ما از انقلاب اسلامی نبود و صدور انقلاب است. وی به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که گروه‌های مقاومت به تاسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کشورهای سوریه و عراق و یمن به جانفشانی و دفاع از اسلام مشغول هستند.  فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در منطقه دارد و شاهد صدور  انقلاب اسلامی اسلامی هستیم. سردار ملک به تولید قدرت جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی در یک جنگ فرهنگی قرار دارد و فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه دفاع مقدس می‌تواند سبب موفقیت و پیروزی ما در جبهه‌های این جنگ فرهنگی شود. انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.