سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
د, 1396/03/08 - 15:05

همایش تجلیل از دست اندرکاران و خادمان راهیان نور در کرمانشاه برگزار شد

به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مراسم تجلیل از دست اندرکاران و خادمان راهیان نور کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد.

به گزارش اختصاصی کوله بار، مراسم تجلیل از دست اندرکاران و خادمان راهیان نور کرمانشاه با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مسئول آموزش و پرورش استان، مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا و سایر مسئولین برگزار شد. 

 

در این همایش یک روزه، سرهنگ یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه  گزارش فعالیت های سال گذشته  در راهیان نور استان را قرائت کرد و گفت: در سال گذشته ۵۴۰۶۲ نفر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند و آمار بازدید از زیارتگاههای این استان در سال گذشته را قریب به ۹۰۰ هزار نفر اعلام کرد .

 

در ادامه مراسم،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) نیز به نقش موثر متولیان فرهنگی، به‌ویژه عوامل راهیان‌نور استان در اشاعه و ترویج آرمان‌ها، اهداف اسلام و انقلاب اشاره و بیان کرد :   دست اندرکاران برنامه عظیم فرهنگی راهیان نور نقش مهم و تأثیرگذاری در مسیر حفظ انقلاب بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه  نیز در این مراسم  با تاکید بر ضرورت حفظ محتوای اسلام بیان داشت :  باید از همه توان خود برای حفظ  اسلام و محتوای آن استفاده کنیم که یکی از راههای ارزشمند آن راهیان نور است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب سردار عظیمی در این مراسم با بیان اینکه دشمنان نمی توانند به عظمت راهیان نور خدشه ای وارد کنند ، گفت : شرایط راهیان نور در گذشته و امروز قابل مقایسه نیست که مرهون تلاش همگی شما است و اخلاص در این کار بسیار با اهمیت است.

در این مراسم از ۳۸۰ نفر از دست اندرکاران راهیان نور و خادمین شهدا تقدیر بعمل آمد.  پخش کلیپ هایی از فعالیت رسانه ملی در کاروان های راهیان نور ، اجرای نمایش و دکلمه  از برنامه های  جانبی این همایش است.

 

انتهای پیام/

 


 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.