سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1396/06/27 - 08:19
سردار جزایری:

همه‌پرسی در کردستان عراق زمینه‌‌ساز بروز درگیری‌های جدید در منطقه است/ برجام مانع زیاده‌خواهی‌های آمریکا نشد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: همه‌پرسی در کردستان عراق زمینه‌‌ساز بروز و ایجاد درگیری‌های جدیدی در منطقه و عراق است و زیان‌های فراوانی به بار خواهد آورد.
به گزارش کوله بار ، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص پیامدهای احتمالی ناشی از برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: سیاست درازمدت آمریکا و رژیم صهیونسیتی تجزیه و تضعیف کشورهای مسلمان منطقه است.
 
وی ادامه داد: بر این اساس جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدامی که به این امر منجر شود، مخالف است. همه‌پرسی در کردستان عراق زمینه‌‌ساز بروز و ایجاد درگیری‌های جدیدی در منطقه و عراق است که زیان‌های فراوانی به بار خواهد آورد؛ به خصوص برای کردهای این کشور مشکلات فراوانی را در پی خواهد داشت.
 
سردار جزایری تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا این حرکت تخریبی انجام نشود.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین در خصوص اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه ایران عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به دفعات تحریم‌های آمریکا و اروپا را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی، نظامی، علمی و فناورانه علیه منافع خودش تجربه کرده است و در عمل هم مشاهده شد که برآیند مذاکرات یعنی برجام مانع زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سایر طرف‌های مقابل ایران نشد.
 
وی خاطرنشان کرد: آنچه که این روزها از طرف آمریکایی‌ها در مورد ادامه و گسترش تحریم‌ها اتفاق می‌افتد، کمترین تردیدی در تداوم دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشته است، ضمن آنکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت به نظر نمی‌رسد که مهره اروپا در اندازه‌ای باشد که جلوی زیاده‌خواهی آمریکا را بتواند سد کند، البته این موضوع را هم نباید فراموش کرد که در مقاطعی اروپا حتی بدتر از آمریکا عمل کرده است.
 
سردار جزایری بیان کرد: تنها راه باقی‌مانده اتکا صد در صد به درون است. کشور ما دارای توانمندی‌های بسیاری است که چنانچه این توانمندی‌ها مدیریت و هدایت شود، منافعی که عاید جامعه خواهد شد، چند ده برابر رابطه‌هایی از نوع برجام با آمریکا و اروپا دارای ارزش افزوده خواهد بود.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.